
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Βρετανοί, αναζητούν όλο και περισσότερο οικογενειακές διακοπές με επίκεντρο το παιχνίδι ή playcation, που οδηγεί σε αύξηση 16% σε ετήσια βάση στις κρατήσεις της Hoseasons, για καλοκαιρινές διακοπές.
Η ανοδική δημοτικότητα του playcation -σύντομης διαμονής που δίνει στους γονείς την «ευκαιρία να παίξουν και να επανασυνδεθούν με τα παιδιά τους στις διακοπές»- ευθύνεται επίσης για την αύξηση των πωλήσεων τριών διανυκτερεύσεων κατά τη διάρκεια των σχολικών καλοκαιρινών διακοπών.
- Το 80% των γονέων μπορούν να παίξουν με τα παιδιά τους στις διακοπές παρά στο σπίτι.
- Το 56% έχει περισσότερο χρόνο στις διακοπές.
- Το 36% λέει ότι τα παιδιά του στις διακοπές αποσπώνται λιγότερο από τηλέφωνα και άλλες συσκευές.
Όπως επισημαίνει η Gemma Brown, γενική διευθύντρια της Hoseasons, «τα Kids clubs είναι εξαιρετικά. Στο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχειακών μονάδων και πάρκων διακοπών μας ένας αυξανόμενος αριθμός γονέων εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη διασκέδαση στις αποδράσεις δημιουργώντας ξεχωριστές αναμνήσεις για όλη την οικογένεια.»