
Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις προσδοκίες των επισκεπτών από τα boutique ξενοδοχεία, αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της πλατφόρμας διαχείρισης εσόδων με τεχνητή νοημοσύνη Take Up στην Αμερική.
Η ολοκληρωμένη μελέτη, με τίτλο «Η Φωνή του Επισκέπτη Boutique Travel Guest 2025», διεξήχθη σε 350 ταξιδιώτες που διαμένουν τακτικά σε ανεξάρτητα καταλύματα, υπογραμμίζοντας την εξελισσόμενη νοοτροπία των σύγχρονων ταξιδιωτών που δίνουν προτεραιότητα στις ουσιαστικές διαμονές έναντι των συναλλακτικών κρατήσεων.
Το 36% των ερωτηθέντων αναμένει ότι τα ανεξάρτητα καταλύματα θα χρησιμοποιούν τεχνολογία και αυτοματισμό, ενώ το 49% είναι ανοιχτό σε αυτήν την επιλογή εάν βελτιώσει την εμπειρία τους. Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για τους ιδιοκτήτες ακινήτων να διαφοροποιηθούν μέσω της υιοθέτησης έξυπνης τεχνολογίας.
Το 85% των επισκεπτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι θετικοί ή ανοιχτοί σε ανεξάρτητα καταλύματα που χρησιμοποιούν τεχνολογία όπως έξυπνο check–in, επιμελημένες προτάσεις και τιμολόγηση με βάση την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσουν τη διαμονή τους.
Η μελέτη εντόπισε επίσης τι εμποδίζει τις κρατήσεις στα boutique ξενοδοχεία, αναφέροντας περιορισμένες ή καθόλου κριτικές επισκεπτών (39%), αβεβαιότητα σχετικά με την καθαριότητα ή την ποιότητα (38%) και άκαμπτους όρους ακύρωσης (29%). Αυτό υπογραμμίζει τη σημασία της οικοδόμησης ισχυρής διαδικτυακής φήμης και της διατήρησης ευέλικτων, φιλικών προς τους επισκέπτες πολιτικών.
Τέλος, οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην αξία έναντι της τιμής, καθώς σχεδόν οι μισοί, 45%, είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μοναδικές ή υψηλής ποιότητας εμπειρίες, ενώ μόνο το 11% αναζητά τη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Επιπλέον, «η εξατομίκευση είναι το παν», καθώς το 95% των ταξιδιωτών λένε ότι οι εξατομικευμένες προσφορές ή προτάσεις με βάση τα ενδιαφέροντά τους θα τους έκαναν πιο πιθανό να κάνουν κράτηση.