
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Πολλοί ταξιδιώτες απαιτούν πλέον υψηλότερα επίπεδα διαφάνειας από τις εταιρείες όσον αφορά στις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις.
Αυτό αποκαλύπτει δημοσκόπηση της GlobalData που ολοκληρώθηκε στις 17 Αυγούστου 2021. Σχεδόν το 75% των παγκόσμιων καταναλωτών συμφώνησε ότι η εισαγωγή ετικετών βιωσιμότητας σε προϊόντα και υπηρεσίες πρέπει να είναι υποχρεωτική.
Πώς οι ετικέτες βιωσιμότητας βοηθούν τις τουριστικές εταιρείες
Όπως σημειώνει η GlobalData, αυτά τα σήματα βοηθούν τις τουριστικές εταιρείες να:
- Ενισχύσουν τη διαφάνεια.
- Προσφέρουν υπεύθυνες εναλλακτικές λύσεις στους ταξιδιώτες.
- Επιδείξουν θετικές περιβαλλοντικές επιδόσεις.

«Η υιοθέτηση σημάτων που αποδεικνύουν υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις, θα αυξήσει τη ζήτηση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στα ταξίδια, λέει ο Ralph Hollister ταξιδιωτικός αναλυτής στην GlobalData.
Τα οικολογικά σήματα θα βοηθηθούν να κερδίσουν την αφοσίωση των υπεύθυνων ταξιδιωτών βραχυπρόθεσμα και θα βελτιώσουν τη θέση της επωνυμίας μακροπρόθεσμα.
Ως αποτέλεσμα, ένας αυξανόμενος αριθμός ταξιδιωτικών και τουριστικών εταιρειών προσπαθούν να αποδείξουν τις προσπάθειες τους για βιωσιμότητα μέσω της απόκτησης ή δημιουργίας οικολογικών σημάτων και διαπίστευσης».
Η Booking.com είναι πρωτοπόρος στο οικολογικό σήμα. Το 2021, η εταιρεία ανακοίνωσε την κυκλοφορία του σήματος Travel Sustainable, ενός παγκόσμιου μέτρου βιωσιμότητας.
Το πλαίσιο του αναλύεται σε συγκεκριμένες πρακτικές βιωσιμότητας που μπορούν να εφαρμόσουν οι ιδιοκτησίες, συμπεριλαμβανομένων των πάντων. Από την εξάλειψη των πλαστικών μιας χρήσης έως τη λειτουργία με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
«Δημιουργώντας το δικό της πλαίσιο και μεθοδολογία για το μέτρο βιωσιμότητας, η Booking.com απέδειξε τον χρόνο και τους πόρους που έχει επενδύσει σε αυτήν την πρωτοβουλία για να παρέχει στους ταξιδιώτες βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις, υπογραμμίζει ο Ralph Hollister.
Λειτουργεί προληπτικά για να διασφαλίσει ότι δεν υστερεί σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά στις περιβαλλοντικές επιδόσεις.
Είτε με τη δημιουργία ανεξάρτητων οικολογικών σημάτων είτε με την υιοθέτηση ετικετών από εξωτερικούς παρόχους διαπίστευσης, οι ταξιδιωτικές και τουριστικές εταιρείες πρέπει να εργαστούν για την απόκτηση αυτών των σημάτων ποιότητας που ενισχύουν τη διαφάνεια, αυξάνουν τα έσοδα και προάγουν τη βιωσιμότητα».