
Σύνταξη: tourismtoday.gr
«Χάσμα γενεών» σε επαγγελματίες ταξιδιώτες όσον αφορά στην επιλογή για διαμονή, αποκαλύπτει μελέτη της Situ.
Ανέλυσε τις επιλογές εταιρικών ταξιδιωτών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο από διαφορετικές γενιές Gen Z, Millennials (γεννημένοι 1981-1996), Gen X (γεννημένοι 1965-1980) και Baby Boomers (γεννημένοι 1946-1964).
- Οι νεότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να θέλουν να κάνουν κράτηση για καταλύματα εκτός ξενοδοχείου σε σχέση με τις μεγαλύτερες γενιές.
- Οι εταιρικοί ταξιδιώτες της Gen Ζ, αναζητούν ολοένα και περισσότερο επιλογές όπως διαμερίσματα με υπηρεσίες, βραχυχρόνιες ενοικιάσεις και hostels, με την ευημερία να αναφέρεται ως ο κύριος παράγοντας αυτής της προτίμησης.
- Επίσης είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν κρατήσεις μέσω εταιρικών εργαλείων σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους τους. Μόνο το 21% αυτής της ηλικιακής ομάδας κάνει κρατήσεις μέσω καναλιών της εταιρείας του και τα δύο τρίτα από αυτούς χρησιμοποιούν δημοφιλείς πλατφόρμες καταναλωτών.
- Η ευημερία είναι λιγότερο σημαντική για όσους ανήκαν στις ομάδες της Gen X και των Baby Boomers σε σύγκριση με τους νεότερους ταξιδιώτες.
«Η Gen Z και οι Millennials είναι πολύ πιο πιθανό να θέλουν χώρο για να διασκεδάζουν με την οικογένεια και τους φίλους τους, να περνούν χρόνο σε κοινόχρηστους χώρους και να δέχονται προσκλήσεις σε κοινωνικές εκδηλώσεις στο χώρο», αναφέρει η μελέτη.
Υπήρχαν επίσης έντονες διαφορές στη σημασία της βιωσιμότητας μεταξύ των γενεών, καθώς αποτελεί πολύ μεγαλύτερη προτεραιότητα για τους νεότερους ταξιδιώτες.
- Για τα δύο τρίτα της Gen Ζ η βιωσιμότητα είναι προτεραιότητα στην επιλογή καταλύματος.
- Αυτό το ποσοστό μειώθηκε στο 41% για εκείνους τη Gen Χ και ήταν ακόμη χαμηλότερο για τους Baby Boomers, στο 34%.
Η πρόσβαση σε εγκαταστάσεις μαγειρέματος και γυμναστηρίου/ευεξίας εντός του καταλύματος είναι επίσης σγμαντική για τις νεότερες γενιές σε σχέση με τους μεγαλύτερους σε ηλικία ταξιδιώτες.
Ωστόσο, υπήρξε «ευρεία συμφωνία» μεταξύ διαφορετικών ηλικιών σχετικά με τη σημασία παραγόντων όπως η τιμή/κόστος, η τοποθεσία, η διοργάνωση δεξίωσης για τους επισκέπτες, η δυνατότητα φαγητού στο χώρο και η ασφάλεια.
Όλες οι γενιές εκτιμούν την ευελιξία στις επιλογές διαμονής τους, αλλά για διαφορετικούς λόγους.
- Οι νεότεροι ταξιδιώτες θέλουν να μπορούν να παίρνουν μαζί τους ποδήλατα ή να μένουν κοντά σε φίλους.
- Οι παλαιότερες γενιές θέλουν να παίρνουν μέλη της οικογένειας τους σε μεγαλύτερα ταξίδια.
Ο Phil Stapleton, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Situ, υπογραμμίζει ότι οι διευθυντές ταξιδιών αντιμετωπίζουν πλέον μεγαλύτερη πίεση να «κατανοήσουν καλύτερα και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες ανάγκες ενός πολυγενεακού εργατικού δυναμικού που ταξιδεύει».
Πρόσθεσε πως «οι λεπτές αποχρώσεις γύρω από τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των γενεών αποτελούν μια ακόμη διάσταση που πρέπει να λάβουν υπόψη οι αγοραστές και οι προμηθευτές υπηρεσιών επαγγελματικών ταξιδιών, παράλληλα με προτεραιότητες όπως η ευελιξία, η τεχνολογία και η υποχρέωση φροντίδας».