
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Cornell University σε 88 ξενοδοχεία στην Κίνα, οι ξενοδοχειακές υπηρεσίες που γίνονται από ρομπότ, έχουν γενικά υψηλή βαθμολογία από τους επισκέπτες.
Οι επισκέπτες ανέφεραν ότι κάνουν αρκετά συχνή χρήση των ρομπότ, κυρίως για σχετικά απλές λειτουργίες όπως η ενεργοποίηση των φώτων και η απενεργοποίηση της τηλεόρασης.
Κύρια προβλήματα :
- Όταν το ρομπότ δεν μπορεί να αναγνωρίσει εντολές λειτουργίας.
- Όταν οι επισκέπτες πρέπει να επαναλάβουν την εντολή τους.
- Όταν το ρομπότ δεν είναι προγραμματισμένο για συγκεκριμένη λειτουργία.
Ποιες υπηρεσίες περιμένουν οι επισκέπτες από ένα ρομπότ ξενοδοχείων
- Τη διανομή τροφίμων.
- Την παράδοση αγαθών.
- Το χειρισμό του check-in και το checkout.
- Την παροχή ταξιδιωτικών πληροφοριών και συμβουλών κατανάλωσης.
Τα δύο τρίτα των πελατών θεώρησαν ότι τα “ρομπότ δωματίου” πολύ χρήσιμα. Παρόμοιο ποσοστό ήταν πρόθυμο να μείνει ξανά σε δωμάτια εξοπλισμένα με ρομπότ.
“Κλειδί” για την αποδοχή των ρομπότ στα ξενοδοχεία είναι ότι πρέπει να παρέχουν αξιόλογες υπηρεσίες παγκοσμίως. Επίσης, να είναι εύκολα στη χρήση.