
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η διαχείριση πληρωμών και εξόδων εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες.
Ένας στους τέσσερις αναφέρει ότι οι διαδικασίες για τα έξοδα ταξιδιού της εταιρείας του είναι πολύ περίπλοκες, σύμφωνα με έρευνα της TravelPerk σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γερμανία και Ισπανία.
- 83% δυσκολεύεται να συμβιβάσει τα έξοδα του ταξιδιού.
- 24% δεν έχει χρόνο να υποβάλει αιτήσεις αποζημίωσης.
- 19% δεν γνωρίζει τι μπορεί να αποζημιωθεί.
- 26% χρησιμοποιεί τις προσωπικές του πιστωτικές κάρτες για μεγάλες αγορές που σχετίζονται με επαγγελματικά ταξίδια.
- 28% ανέφερε καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων.
Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη σημασία της αυτοματοποιημένης επεξεργασίας εξόδων και της ενσωμάτωσης πολιτικής στη ροή κρατήσεων.
- Ένας στους τέσσερις (25%) ανησυχεί για την υπέρβαση του προϋπολογισμού, επισημαίνοντας κενά στις πολιτικές ταξιδιών και εξόδων ή την ανάγκη καλύτερης επικοινωνίας των πληροφοριών.
- Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των εταιρικών ταξιδιωτών εξακολουθούν να κάνουν κρατήσεις σε πλατφόρμες, ενώ το 25% παραδέχεται ότι χάνει αποδείξεις κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του.
Όπως επισημαίνει ο Roy Hefer, CFO της TravelPerk, «τα έξοδα ταξιδιού κυριαρχούν στα κέρδη και τις ζημίες των εταιρειών.
Ωστόσο οι περισσότερες επιχειρήσεις εξακολουθούν να υποβάλλουν τους εργαζομένους σε χειροκίνητες, ασύνδετες διαδικασίες, κάτι που δημιουργεί πραγματικές οικονομικές δυσκολίες».