Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι πολιτιστικές και γαστρονομικές εμπειρίες στην Ισπανία είναι μαγνήτης τους Αμερικανούς τουρίστες. Παράλληλα, οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι σχετικά με τις δραστηριότητες αναψυχής στους ισπανικούς προορισμούς.

Αυτό αποκαλύπτει μελέτη της Mabrian για την προσφορά τουριστικών δραστηριοτήτων και εμπειριών στην Ισπανία και τη ζήτηση τους, αξιοποιώντας δεδομένα από τις Civitatis και GetYourGuide.
Η ανάλυση έλαβε υπόψη τόσο την εγχώρια αγορά όσο και πέντε βασικές διεθνείς όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και τις ΗΠΑ.

«Οι Αμερικανοί, οι οποίοι τείνουν να κάνουν μεγαλύτερα ταξίδια και να επισκέπτονται πολλαπλούς προορισμούς, είναι το κλειδί για την αγορά εμπειριών σε ισπανικούς προορισμούς», λέει ο Carlos Cendra, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Mabrian.

Από την άποψη του προφίλ της αμερικανικής ζήτησης για δραστηριότητες και εμπειρίες είναι σε γενικές γραμμές παρόμοια με τον εθνικό μέσο όρο.

  • Τα κύρια τμήματα των Αμερικανών που κάνουν κράτηση για δραστηριότητες και εκδρομές στην Ισπανία είναι οι οικογένειες (35,1%), ελαφρώς μπροστά από τα ζευγάρια (34%).
  • Οι ομάδες αντιπροσωπεύουν το 16,1% της ζήτησης, ενώ οι solo ταξιδιώτες το 14,8%, σχεδόν πέντε ποσοστιαίες μονάδες πάνω από τον εθνικό μέσο όρο.

Αυτή η τάση ανοίγει ευκαιρίες για εξειδίκευση. Επιτρέπει στους προορισμούς να «σχεδιάσουν πιο συγκεκριμένες και εξατομικευμένες εμπειρίες για αυτό το είδος τουρίστα», προσθέτει ο Carlos Cendra.

Πηγή: Mabrian

Δραστηριότητες ευεξίας: Μια πολύτιμη θέση για τους ταξιδιώτες στις ΗΠΑ

Όταν επιλέγουν δραστηριότητες ή σχέδια κατά την παραμονή τους στην Ισπανία, οι τουρίστες από την Αμερική δίνουν προτεραιότητα σε εκείνες που τους επιτρέπουν να ανακαλύψουν, να απολαύσουν και να εξερευνήσουν την ισπανική πολιτιστική προσφορά.

Έξι στις δέκα εμπειρίες που έχουν κάνει κρατήσεις στην Ισπανία, επικεντρώνονται στον πολιτισμό. Πρόκειται για υψηλότερο ποσοστό σε σχέση με άλλες παραδοσιακές αγορές όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο ή η Γαλλία.

  • Μετά τις δραστηριότητες που βασίζονται στη φύση (18,1%), οι γαστρονομικές εμπειρίες (11,4%) κατατάσσονται στις αγαπημένες των Αμερικανών, ειδικά εκείνες που σχετίζονται με το φαγητό και το κρασί.
  • Επιπλέον, αξιολογούν υψηλά την γαστρονομία της χώρας, σε σύγκριση με άλλες μεγάλες διεθνείς αγορές της Ευρώπης.
  • Το επίπεδο ικανοποίησης τους (9,5/10) υπερβαίνει τον συνολικό μέσο όρο για όλες τις δραστηριότητες και εμπειρίες στη χώρα (9,3).
  • Οι πιο ικανοποιητικές εμπειρίες είναι οι γαστρονομικές και ευεξίας (9,7), ηλιοθεραπεία και πολιτιστικές (9,4) και τα οικογενειακά προγράμματα (9,3).

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δραστηριότητες wellness -που αποτελούν μια οριακή προσφορά και να αντιπροσωπεύουν ένα εξειδικευμένο τμήμα Αμερικανών τουριστών- επιτυγχάνουν πολύ υψηλές βαθμολογίες ικανοποίησης (9,7/10).

Όπως σημειώνει ο ειδικός της Mabrian, «οι ταξιδιώτες που αναζητούν εμπειρίες ευεξίας αποτελούν ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον τμήμα. Τείνουν να έχουν υψηλότερη αγοραστική δύναμη και να επιλέγουν πιο ποικίλα και γενικά μεγαλύτερα δρομολόγια. Αυτό, αποτελεί ευκαιρία για τον τουρισμό στην ενδοχώρα.»