Η ABTA ενθαρρύνει τα μέλη να υπενθυμίζουν στους πελάτες να λαμβάνουν μέτρα για να παραμείνουν ασφαλείς στις διακοπές, μοιράζοντας τις συμβουλές και τους πόρους της για την υγεία, την ασφάλεια και την ασφάλεια με τους πελάτες πριν από τα ταξίδια τους στο εξωτερικό και ενώ βρίσκονται στον προορισμό.

Η Ένωση διαθέτει μια σειρά από υλικά για να βοηθήσει τα Μέλη να παρέχουν σημαντικές πληροφορίες για την υγεία και την ασφάλεια στους πελάτες. Το υλικό περιλαμβάνει ένα ενημερωμένο φυλλάδιο το οποίο παρέχει βασικές πληροφορίες και συμβουλές σχετικά με τα βήματα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι πριν ταξιδέψουν και όταν βρίσκονται μακριά για να παραμείνουν ασφαλείς.

Το φυλλάδιο μπορεί να ενσωματωθεί σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, να φιλοξενηθεί στους ιστότοπους των μελών και στις εφαρμογές πελατών τους και είναι εύκολο να διαβαστεί σε οποιαδήποτε συσκευή, συμπεριλαμβανομένων κινητών τηλεφώνων ή tablet.

Τα θέματα υγείας και ασφάλειας που καλύπτονται περιλαμβάνουν κολύμπι, χρήση μπαλκονιού, δραστηριότητες όπως ιππασία τετράτροχων ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων και συμβουλές για νεαρούς παραθεριστές.

Το έργο της ABTA για την υγεία, την ασφάλεια και την ασφάλεια είναι μια σημαντική και πολύτιμη υπηρεσία για τα μέλη. Εκτός από την παροχή πληροφοριών που μπορούν να μοιραστούν τα μέλη με τους πελάτες, η ABTA παρέχει επίσης συμβουλές και τεχνογνωσία στα Μέλη, στον ευρύτερο κλάδο και προορισμούς, μέσω συνεργασίας και δημοσίευσης υλικού για την υποστήριξη αυτού του τομέα, όπως ο τεχνικός οδηγός Υγείας και Ασφάλειας .

Η ABTA έχει επαφές με προορισμούς και μέλη σχετικά με μέτρα υγείας και ασφάλειας ενόψει της επαναλειτουργίας του ταξιδιού, αλλά λέει ότι είναι επίσης σημαντικό οι πελάτες να λαμβάνουν μέτρα για να διατηρούνται ασφαλείς όταν βρίσκονται στο εξωτερικό.

Η Angela Hills, Επικεφαλής Προορισμών της ABTA – The Travel Association δήλωσε: «Οι διακοπές είναι μια περίοδος διασκέδασης και χαλάρωσης, αλλά οι πελάτες πρέπει επίσης να φροντίζουν τον εαυτό τους και να προσέχουν ο ένας τον άλλον.

«Για πολλούς ανθρώπους, φέτος θα είναι η πρώτη φορά που βρίσκονται στο εξωτερικό για σχεδόν τρία χρόνια – επομένως ενθαρρύνουμε τα μέλη μας να υπενθυμίζουν στους πελάτες τα βήματα που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι για να παραμείνουν ασφαλείς όταν ταξιδεύουν, συμπεριλαμβανομένης της κολύμβησης, της χρήσης μπαλκονιών και των κρατήσεων εκδρομές.

«Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι τουριστικοί πράκτορες είναι σε θέση να προσφέρουν φιλικές υπενθυμίσεις σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι για να είναι ασφαλείς – είτε πρόκειται για πληροφορίες πριν από την αναχώρηση είτε για ξενοδοχεία κατά την άφιξη, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να μεταδοθεί το μήνυμα και έχουμε πόρους για να βοηθήστε τα μέλη να το κάνουν αυτό.”