
Το νέο brand απευθύνεται σε ξενοδόχους που θέλουν να διατηρήσουν την ταυτότητά τους, με την υποστήριξη ενός παγκόσμιου ομίλου
Η Wyndham Hotels & Resorts, ο μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος franchising παγκοσμίως, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου economy soft brand με το όνομα Dazzler Select, το οποίο απευθύνεται σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία που επιθυμούν να ενταχθούν στο δίκτυό της μέσω conversion.
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να προσφέρει σε ξενοδόχους της οικονομικής κατηγορίας τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τα εργαλεία πωλήσεων, τεχνολογίας και διανομής που διαθέτει ένας διεθνής όμιλος, διατηρώντας παράλληλα τον ιδιαίτερο χαρακτήρα των μονάδων τους.
«Το Dazzler Select δίνει στους ιδιοκτήτες την ελευθερία να διατηρήσουν την προσωπικότητα του ξενοδοχείου τους, ενώ ταυτόχρονα επωφελούνται από την κλίμακα, την απήχηση και τους πόρους του μεγαλύτερου franchisor ξενοδοχείων στον κόσμο», δήλωσε ο Geoff Ballotti, πρόεδρος και CEO της Wyndham Hotels & Resorts.
Προδιαγραφές ένταξης και χαρακτηριστικά
Για να ενταχθεί ένα ξενοδοχείο στο νέο brand Dazzler Select, θα πρέπει να πληροί συγκεκριμένα κριτήρια:
● Παροχή δωρεάν Wi-Fi για τα μέλη του προγράμματος Wyndham Rewards.
● Διαθέσιμους σταθμούς νερού και καφέ όλο το 24ωρο.
● Ένα δωρεάν πρωινό προϊόν ανά επισκέπτη.
● Boutique-style στοιχεία design, που ενισχύουν τη συνολική εμπειρία φιλοξενίας. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να διαθέτουν βαθμολογία τουλάχιστον 4.0 στο Google, σύμφωνα με τον Leo Danese, brand leader της Wyndham για τον τομέα upscale και lifestyle.
Τα πρώτα ξενοδοχεία και οι προοπτικές ανάπτυξης
Το πρώτο ξενοδοχείο που εντάχθηκε στο νέο σήμα είναι το Magic Moment Resort & Kids Club στο Kissimmee της Φλόριντα, ενώ ήδη δύο ακόμη μονάδες έχουν υπογράψει συμφωνία και αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.
Η Wyndham βρίσκεται σε ενεργές συζητήσεις με περισσότερους από 25 επενδυτές, στοχεύοντας σε 50 νέα openings μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Το Dazzler Select αποτελεί παρακλάδι του brand Dazzler Hotels, το οποίο η Wyndham απέκτησε το 2016 μέσω της εξαγοράς της Fen Hotels, και έρχεται να καλύψει το κενό μεταξύ των ανεξάρτητων οικονομικών ξενοδοχείων και των διεθνών αλυσίδων με ισχυρή αναγνωρισιμότητα.