
Με την ευκαιρία της άφιξης και του δεύτερου μετροπόντικα στον σταθμό Ανάληψης, η οποία ολοκληρώνει, με καθυστέρηση έξι ετών, τη διάνοιξη και των δύο σηράγγων του έργου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι “Το 2019 πρόκειται να τεθούν σε δοκιμαστική λειτουργία τόσο η κεντρική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, όσο και η επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ η ‘Αττικό Μετρό’ έχει πάρει εντολή προκειμένου να ωριμάσει και το έργο της επέκτασης κυρίως προς τις δυτικές συνοικίες αλλά και τη σύνδεση προς αεροδρόμιο”.
Ο ίδιος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο διαγωνισμός που ξεκινάει σήμερα για τη γραμμή 4 του μετρό στην Αθήνα, είναι “ένα επίσης μεγάλο έργο αξίας 1,5 δισ. ευρώ”.
Ερωτηθείς για τις καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει η ανεύρεση αρχαιότητων στα εργοτάξια του μετρό, ο κ. Σπίρτζης είπε: “Όταν έχουμε τέτοιου είδους έργα, ο γνώμονας δεν είναι μόνο να ολοκληρώνονται στην ώρα τους, αλλά και να προστατεύεται η πολιτιστική μας κληρονοιμιά. Να προστατευτούν, να αναδειχθούν και να αποτελέσουν τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη για πάρα πολλές δεκαετίες οι αρχαιότητες”.
AdTech Ad
Ο υπουργός τόνισε ότι στον σταθμό Αγ. Σοφίας, όπου επίσης έχουν βρεθεί αρχαιότητες δεν υπάρχουν ουσιαστικά προβλήματα, καθώς τα αξιόλογα ευρήματα βρίσκονται εκτός του κελύφους του σταθμού.
Ο υπουργός ευχαρίστησε όλους τους εμπλεκόμενους στο έργο -κατασκευαστές, Αττικό Μετρό, τεχνικό κόσμο, Περιφέρεια, Δήμο και φορείς- τονίζοντας ότι με καλή διάθεση όλοι έχουν εισφέρει ώστε να λυθούν τα προβλήματα και το έργο να οδεύσει προς την ολοκλήρωσή του.
Πηγή : www.insider.gr