
Μετά την πρόσφατη εισβολή της στην Ευρώπη, η OYO Hotels & Homes ανακοίνωσε ότι μέσα σε 1,5 χρόνο έχει γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα φιλοξενίας στην Κίνα.
Μέχρι στιγμής, η OYO στην Κίνα έχει επεκτείνει την παρουσία της σε 320 πόλεις, με σχεδόν 10.000 ξενοδοχεία με σήμανση OYO και 450.000 δωμάτια, ξεπερνώντας την κλίμακα των παραδοσιακών και καθιερωμένων εμπορικών σημάτων αλυσίδων ξενοδοχείων στη χώρα.
Η ΟΥΟ αλλάζει το τοπίο φιλοξενίας στην Κίνα
Η OYO αλλάζει το τοπίο του χώρου φιλοξενίας προϋπολογισμού, οικοδομώντας το εμπορικό σήμα της, βελτιστοποιώντας το κόστος, προσλαμβάνοντας ταλέντα, καθώς και αξιοποιώντας τα κανάλια μάρκας της.
Η ομάδα της επικεντρώνεται στις πόλεις της δεύτερης βαθμίδας της Κίνας και επεκτείνεται μέχρι το βαθύτερο επίπεδο των πόλεων της βαθμίδας 6.
Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες οι οποίοι προσχώρησαν στην ομάδα OYO Jiudian (Hotels) για τρεις ή περισσότερους μήνες, έχουν παρατηρήσει κατά μέσο όρο διπλή αύξηση της πληρότητας.
“Πάνω από το 97% των συνεργατών franchise επέστρεψαν και ανανέωσαν τις συμβάσεις τους, μια απόδειξη για τον αντίκτυπο που είχαν στην επιχείρησή τους, τόσο σε επίπεδα πληρότητας όσο και σε επίπεδα εσόδων, τονίζει ο Sam Shih, Διευθύνων Σύμβουλος της OYO China.
Έχουμε μια απίστευτη ευκαιρία μπροστά μας και μόλις αρχίσουμε”.
Νέες θέσεις εργασίας
Το OYO Jiudian (Hotels) λειτουργεί σαν κινεζική εταιρεία και προσφέρει καλύτερη διαμονή για άτομα μεσαίου εισοδήματος σε ολόκληρη τη χώρα.
Η αύξηση της πληρότητας των ξενοδοχείων έχει δημιουργήσει θέσεις εργασίας για πάνω από 100.000 νέους.