Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ δίνει αποζημίωση σε επιβάτες που έχασαν πτήσεις μεταξύ 23 Απριλίου και 11 Αυγούστου λόγω καθυστερήσεων στον έλεγχο ασφαλείας, όπως ανακοίνωσε.

Οι ταξιδιώτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για αποζημίωση για τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν για την εκ νέου κράτηση πτήσης ή για μια πτήση αντικατάστασης, για εναλλακτική μεταφορά εάν επέλεξαν να ταξιδέψουν σε έναν προορισμό με άλλα μέσα ή για επιπλέον έξοδα για το ταξίδι Schiphol ή σε άλλο αεροδρόμιο.

Οι ταξιδιώτες μπορούν επίσης να ζητήσουν έξοδα διαμονής, μεταφοράς ή για δραστηριότητες στον προορισμό τους που δεν μπόρεσαν να ακυρώσουν.

«Λυπούμαστε εξαιρετικά που ορισμένοι άνθρωποι έχασαν την πτήση τους λόγω της μεγάλης ουράς ελέγχου ασφαλείας, δήλωσε ο Dick Benschop, Διευθύνων Σύμβουλος του Schiphol.

Σε αυτές τις ιδιαίτερες στιγμές και συνθήκες, δεν πρέπει να αφήσουμε αυτούς τους ανθρώπους αβοήθητους».

Οι επηρεαζόμενοι ταξιδιώτες θα μπορούν να υποβάλλουν αίτημα αποζημίωσης στο αεροδρόμιο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.
Το Schiphol είπε ότι θα αξιολογήσει τα αιτήματα αποζημίωσης «με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις που έχουν καταρτιστεί».

Όπως τα αεροδρόμια κόμβων στη Φρανκφούρτη και το Λονδίνο, το Schiphol περιόρισε τον αριθμό των επιβατών κατά την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων της τελευταίας στιγμής.
Το αεροδρόμιο ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα παρατείνει το ανώτατο όριο επιβατών μέχρι τον Οκτώβριο.