Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το SiteMinder ενισχύει τις επιλογές άμεσης κράτησης για τους πελάτες στα ξενοδοχεία, μέσω συνεργασιών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Προσθέτει Plug-in Apps στη μηχανή κρατήσεων της, η οποία ανοίγει μια σειρά συνεργατών μάρκετινγκ για τους πελάτες.

Εφαρμογές από συνεργάτες όπως οι Sojern, HiJiffy, Laasie και The Hotels Network, ανοίγουν το ψηφιακό μάρκετινγκ, chatbots, αφοσίωση και δυνατότητες προώθησης σε ξενοδοχεία.

Τα ξενοδοχεία προσελκύσουν περισσότερες άμεσες κρατήσεις

Σύμφωνα με το SiteMinder, αυτό επιτρέπει στα ξενοδοχεία να δημιουργήσουν τη δική τους τεχνολογική στοίβα για να προσελκύσουν περισσότερες άμεσες κρατήσεις. Όπως υπογραμμίζει η εταιρεία, ήδη από την εφαρμογή:

  • Υπήρξε αύξηση 33% στις άμεσες κρατήσεις στην πλατφόρμα του SiteMinder το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2019.
  • Το 39% από τους ταξιδιώτες κάνει κράτηση απευθείας με τον πάροχο διαμονής του για το επόμενο ταξίδι του. Ποσοστό ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με το 2020 το 36%.

«Μέσω των Plug-in Apps, τα ξενοδοχεία μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν τις πιο σχετικές τεχνολογικές λύσεις. Αυτές, προσφέρουν υψηλές αποδόσεις και ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των επισκεπτών τους, δήλωσε η Inga Latham, επικεφαλής προϊόντων στην SiteMinder.

Οι λύσεις ελαχιστοποιούν τις τριβές σε κάθε στάδιο του ταξιδιού κράτησης. Και φέρνουν αποτελεσματικότητα, χωρίς να ανησυχούν οι ξενοδόχοι για το πώς θα ενσωματωθούν με τα υπάρχοντα συστήματα τους».