Ένα σημαντικό χάσμα στις συνήθειες δαπανών μεταξύ των μεγαλύτερης και μικρότερης ηλικίας γενιών έχει εντοπίσει στην ετήσια μελέτη TripBarometer η TripAdvisor.

Η έρευνα TripBarometer, η οποία διεξήχθη από την ανεξάρτητη ερευνητική εταιρία Ipsos MORI σε συνεργασία με τη TripAdvisor, βασίστηκε σε 23.000 απαντήσεις από ταξιδιώτες της TripAdvisor σε 33 αγορές παγκοσμίως.

Παγκόσμια ευρήματα

Οι millennials που συμμετείχαν στην έρευνα αποδείχτηκαν τσιγκούνηδες όσον αφορά στις δαπάνες για διαμονή ξοδεύοντας σχεδόν τα μισά από όσα οι baby boomers. Ωστόσο, παραδέχτηκαν ότι ήταν διατεθειμένοι να “ξοδέψουν λίγο περισσότερο” για την πολυτέλεια.
Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες επιλέγουν να παραμείνουν σε ένα ξενοδοχείο έναντι 7% για καταλύματα που οργανώνονται μέσω ιστοτόπων κοινής χρήσης.

Οι Ασιάτες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για τα ξενοδοχειακά brands που εμπιστεύονται, σε αντίθεση με τους τουρίστες από τη Βρετανία που δεν ενδιαφέρονται καθόλου για αυτό.

Χάσμα γενεών

Τα αποτελέσματα του TripBarometer δείχνουν τη διαφορά στις συνήθειες των δαπανών μεταξύ των γενεών, με τος Baby Boomers να ξοδεύουν δύο φορές περισσότερα στα καταλύματα σε σύγκριση με τη γενιά των παιδιών τους.

Οι millennials διαθέτουν το μικρότερο προϋπολογισμό για διαμονή, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο μόλις 990 ευρώ για διαμονή στο πιο πρόσφατο ταξίδι τους. Ωστόσο, ενώ οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πιο επιφυλακτικοί με τα οικονομικά τους, είναι εξίσου πρόθυμοι με τη γενιά των γονιών τους να πληρώσουν λίγο περισσότερο για πολυτέλεια, ενώ το 54% των Millennials και το 56% των Baby Boomers προετοιμάζονται να πληρώσουν λίγο περισσότερο για μια πολυτέλεια ταξίδι.

Η ηλικιακή ομάδα 25 έως 34 ετών είναι επίσης πιο πιθανό ανταποκριθεί θετικά σε μια ταξιδιωτική προσφορά. Ωστόσο, αυτό μειώνεται με την ηλικία. Η ηλικιακή ομάδα 65+ είναι δελεάζεται λιγότερο από μια προσφορά (9%).

Οι νεότεροι είναι λιγότερο επιρρεπείς σε έναν προορισμό όταν αρχίζουν να σκέφτονται ένα ταξίδι, με το 46% των συμμετεχόντων ηλικίας 18 έως 24 ετών να έχουν αποφασίσει για τον προορισμό τους πριν ξεκινήσουν την έρευνά τους. Για την ηλικιακή ομάδα 65+ αυτό είναι πολύ υψηλότερο. Το 70% έχει ήδη αποφασίσει πού να πάει. Τέλος, οι millennials είναι πιο πιθανό να κάνουν προκράτηση για τα αξιοθέατα που θέλουν να επισκεφθούν συγκριτικά με τους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας.