Στα 5,5 εκατ. ευρώ ανέρχεται το πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης (ΑΜΘ) για το 2020.
Όπως επισήμανε ο περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος, “το τουριστικό προϊόν που διαθέτει η περιφέρεια, χωρίζεται σε τέσσερις βασικούς άξονες. Αυτοί αφορούν στη πλούσια ιστορία και τα πολιτιστικά μνημεία, στο περιβάλλον, στα τοπικά προϊόντα αλλά και στη γεωγραφική θέση”.
Κατά την παρουσίαση του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αθανάσιος Τσώνης τόνισε ότι “ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης ο οποίος θα χρηματοδοτήσει τον τόπο μας και θα συμβάλλει αποτελεσματικά στη πρόοδο και τη μείωση της ανεργίας”.
Στόχος και η τόνωση της Σαμοθράκης
Στο πρόγραμμα της Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η διοργάνωση Φεστιβάλ Θρακικού Πελάγους και Δημοσιογραφικού Συνεδρίου στην Σαμοθράκη με στόχο την τόνωση της τουριστικής κίνησης του νησιού.
Οι 15 δράσεις στο Τουριστικό Πρόγραμμα 2020 της Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης
- Επαγγελματική φωτογράφηση
- Παραγωγή τουριστικού βίντεο και spots
- Δώρα προώθησης
- Ενέργειες προβολής σε πύλες εισόδου
- Έντυπο υλικό, επανεκτύπωση
- Παραγωγή πρωτογενούς υλικού
- Διαφήμιση σε ΜΜΕ η οποία θα περιλαμβάνει καμπάνια εξωτερικού, εσωτερικού και καμπάνια εντός της περιφέρειας ΑΜΘ
- ΒτΒ workshops
- Ταξίδια εξοικείωσης
- Προωθητικές δράσεις διαδικτύου (τεχνολογίες VRκαι γυαλιών 360 μοιρών)
- Ψηφιακές εφαρμογές
- Φεστιβάλ- εκδηλώσεις
- Ειδικές δράσεις προβολής
- Έρευνες αξιολόγησης
- Συμμετοχή σε εκθέσεις