Σε μεγάλη τουριστική και καταναλωτική δύναμη έχουν εξελιχθεί οι Ισπανόφωνοι ταξιδιώτες. Συγκεκριμένα, ταξιδεύουν περισσότερο, κάνοντας κατά μέσο όρο δύο περισσότερα ταξίδια από τους μη Ισπανόφωνους.

Παράλληλα, οι Ισπανόφωνοι ξοδεύουν περισσότερο από τους μη Ισπανόφωνους κατά μέσο όρο 300 $ και είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε μια μεγαλύτερη ομάδα ανθρώπων, πράγμα που σημαίνει ότι ξοδεύουν περισσότερα δολάρια ανά ταξίδι.

Οι Ισπανόφωνοι είναι μια κερδοφόρα αγορά και η κουλτούρα τους συχνά τους επηρεάζει. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι αυτοί οι καταναλωτές συνδέονται περισσότερο με στοιχεία όπως η οικογένεια, η μουσική και η ιστορία από όλα τα άλλα εθνικά τμήματα.

Ως η πιο σημαντική μειονότητα στις ΗΠΑ, οι Ισπανόφωνοι ταξιδιώτες είναι μια σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητη εξειδικευμένη αγορά που θα μπορούσε να βοηθήσει στην αναζωογόνηση των προορισμών.

Οι εύποροι Ισπανόφωνοι

Σύμφωνα με έρευνα του ThinkNow, οι πλούσιοι Ισπανόφωνοι κάνουν κατά μέσο όρο δύο περισσότερα ταξίδια το χρόνο από τους εύπορους μη Ισπανόφωνους. Όχι μόνο πηγαίνουν σε περισσότερα ταξίδια, αλλά ξοδεύουν επίσης περισσότερα κατά περίπου 300 $ ανά ταξίδι, τα οποία μπορούν να αθροιστούν γρήγορα.

Εκτός από το να πηγαίνουν περισσότερα ταξίδια και να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, οι Ισπανόφωνοι ταξιδιώτες φέρνουν επίσης περισσότερους ανθρώπους. Αυτή η κουλτούρα έχει ισχυρούς δεσμούς με τις οικογενειακές αξίες και οι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να αποκτήσουν μεγάλη οικογένεια και στενούς φίλους στα εγχώρια και διεθνή ταξίδια τους.

Σχεδόν το 60% των Ισπανόφωνων είπε ότι τα παιδιά τους επηρεάζουν τη λήψη των ταξιδιωτικών τους αποφάσεων, κάτι που σημαίνει ότι τα πρακτορεία και οι προορισμοί πρέπει να προωθήσουν εμπειρίες φιλικές προς την οικογένεια που απευθύνονται σε ταξιδιώτες όλων των ηλικιών.

Ποιους προορισμούς επιλέγουν και πως να τους προσεγγίσετε

Ως η μεγαλύτερη μειονότητα στις ΗΠΑ, οι Ισπανόφωνοι ταξιδιώτες είναι μια σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητη εξειδικευμένη αγορά ταξιδιωτών που θα μπορούσε να βοηθήσει στην αναζωογόνηση των προορισμών.

Η έρευνα δείχνει ότι οι εύποροι Ισπανόφωνοι είναι πολύ πιο πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς από τους μη Ισπανόφωνους ομολόγους τους. Αυτή η εξειδικευμένη ομάδα ταξιδιωτών θέλει να εξερευνήσει τι βρίσκεται πέρα ​​από τα σύνορα των ΗΠΑ και να δει τον κόσμο.

Για να προσεγγίσει ένας προορισμός τους Ισπανόφωνους ταξιδιώτες θα πρέπει να επικαλεστεί τις πολιτιστικές αξίες τους και να πραγματοποιήσει διαφημιστικά ταξίδια στις χώρες καταγωγής τους. Αυτό όχι μόνο θα κεντρίσει το ενδιαφέρον τους, αλλά θα τους κάνει επίσης να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν ως πελάτες.

Ενώ οι Ισπανόφωνοι ταξιδιώτες απολαμβάνουν τις διεθνείς διακοπές, οι πολιτειακοί προορισμοί μπορούν ακόμα να προσελκύσουν αυτήν την αναπτυσσόμενη εξειδικευμένη ταξιδιωτική αγορά. Η οικογένεια και τα παιδιά είναι μεταξύ των κορυφαίων καθοριστικών παραγόντων για αυτήν την ομάδα. Μπορεί να επηρεάσετε τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες, αν τοποθετήσετε το μέρος των εγχώριων διακοπών σας ως το τέλειο καταφύγιο για οικογένειες.

Ταυτόχρονα οι Ισπανόφωνοι παραθεριστές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν ταξιδιωτικό σύμβουλο ή ταξιδιωτικό γραφείο. Αυτοί οι ταξιδιώτες αναζητούν μια εμπειρία προσαρμοσμένη στα ενδιαφέροντα και τις αξίες τους, επομένως οι παραδοσιακοί επαγγελματίες του ταξιδιού είναι ο καλύτερος τρόπος για να κλείσετε ένα ταξίδι που ταιριάζει στις ανάγκες τους.

Ισπανικές ταξιδιωτικές συνήθειες

Η οικογένεια και τα παιδιά είναι μεταξύ των κορυφαίων καθοριστικών παραγόντων για αυτήν την ομάδα.

Όπως συμβαίνει με όλες τις υποεκπροσωπούμενες ομάδες, οι Ισπανόφωνοι θέλουν να αισθάνονται ότι τους βλέπει και τους ακούει η ταξιδιωτική βιομηχανία, από τη διαφήμιση έως τις κρατήσεις.

Αυτό ξεκινά με τη βαθιά κατανόηση των Ισπανόφωνων και πώς η ταυτότητα, η γλώσσα, ο πολιτισμός και άλλοι παράγοντες επηρεάζουν τη συμπεριφορά, τα κίνητρα και τις αποφάσεις αγοράς τους.

Οι Ισπανόφωνοι είναι έτοιμοι να γίνουν το 30% του πληθυσμού των ΗΠΑ μέχρι το 2050 και να ενταχθούν γρήγορα στη μεσαία τάξη, καθιστώντας τη σύνδεση μαζί τους κορυφαία προτεραιότητα.

Απαραίτητο για την οικοδόμηση σχέσεων με τους Ισπανόφωνους είναι η αντιμετώπιση στερεότυπων και ψευδών υποθέσεων. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, οι Ισπανόφωνοι γίνονται όλο και πιο εύποροι. Λέγεται συχνά ότι θα είχαν την έβδομη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο αν ήταν ανεξάρτητη χώρα. Οι ισπανόφωνοι ταξιδιώτες των ΗΠΑ ξοδεύουν περισσότερα χρήματα και ταξιδεύουν από τον μη Ισπανόφωνο πληθυσμό των ΗΠΑ.

Για την ακρίβεια, το 31% των Ισπανόφωνων των ΗΠΑ ταξιδεύει διεθνώς σε σύγκριση με το 18% των μη Ισπανόφωνων. Το Τέξας, η Καλιφόρνια και η Φλόριντα είναι οι τρεις κορυφαίοι εγχώριοι προορισμοί τους.

Τέλος, ένας εύπορος Ισπανός ταξιδιώτης ξοδεύει κατά μέσο όρο 6.000 $ ανά ταξίδι, περίπου 30% περισσότερα από τους υπόλοιπους ταξιδιώτες των ΗΠΑ, και πραγματοποιεί δύο ακόμη ταξίδια το χρόνο. Αυτό θα αυξηθεί μόνο καθώς περισσότεροι Ισπανόφωνοι των ΗΠΑ εισέρχονται στη μεσαία τάξη.