Με τρεις νέους προορισμούς και περισσότερα από 600 ξενοδοχεία να προστίθενται στη διαδικτυακή της πλατφόρμα, η Classic Collection ενισχύει σημαντικά το διαθέσιμο χαρτοφυλάκιό της για online κρατήσεις, προσφέροντας στους συνεργάτες της ακόμα περισσότερες επιλογές για τους πελάτες τους.

Μεταξύ των νέων προορισμών ξεχωρίζουν το Λούξορ στην Αίγυπτο, η Ταγγέρη στο Μαρόκο και η Τρόμσο στη Νορβηγία, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των διαθέσιμων προορισμών της πλατφόρμας σε περισσότερους από 80.

Παράλληλα, νέα ξενοδοχεία προστέθηκαν σε δημοφιλείς περιοχές όπως το Αγκαντίρ, η Σικελία, η Μάλαγα, το Μαυροβούνιο και η Βουλγαρία. Όλες οι μονάδες είναι άμεσα διαθέσιμες για κράτηση μέσω του αποκλειστικού portal της εταιρείας, που απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες του τουρισμού.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο προϊόντων της εταιρείας, Daniel Wallace, η επέκταση αυτή ανταποκρίνεται στη συνεχή αύξηση της ζήτησης από τους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες:

«Στόχος μας είναι πάντα να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας τα καλύτερα εργαλεία και προϊόντα για να μπορούν να πουλούν με σιγουριά και δημιουργικότητα. Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας αντανακλά τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς.»

Νωρίτερα τον Απρίλιο, η Classic λάνσαρε νέο σετ marketing εργαλείων με τίτλο “lift and launch”, το οποίο περιλαμβάνει υλικό έτοιμο προς χρήση στα social media των πρακτόρων. Το πακέτο περιλαμβάνει οπτικά στοιχεία καμπανιών, οδηγούς προορισμών, προσαρμοσμένες προσφορές και περιεχόμενο ανά περιοχή.

Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τη δημιουργία video και email marketing υλικού, ύστερα από σχετική έρευνα που έδειξε ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των συνεργατών της ζητούν περισσότερο οπτικοακουστικό περιεχόμενο για τις δικές τους καμπάνιες.