
Η μητρική εταιρεία της Booking.com, Booking Holdings επένδυσε 500 εκατομμύρια δολάρια στην πλατφόρμα Didi Chuxing, ως απάντηση στην κινεζική Uber.
Μέσω της επένδυσης οι χρήστες θα μπορούν να κλείνουν διαδρομές μέσω του site της Booking.com και αντίστοιχα οι χρήστες του Didi θα μπορούν να κάνουν κρατήσεις δωματίων μέσω του Booking.com και της Agoda.
Έξω από την Κίνα, η Didi έχει παρουσία σε τέσσερις μόνο χώρες, αλλά έχει σημαντικές επενδύσεις στη Νοτιοανατολική Ασία και τη Νότια Αμερική, σχεδιάζοντας να επεκταθεί και στην Ιαπωνία.