Δυναμικά και με συνδυασμένες κινήσεις δημόσιων σχέσεων, μάρκετινγκ και υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ επιδιώκει η Μάλτα να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες από τις χώρες του Κόλπου, του Μπαχρέιν, του Κουβέιτ, του Ομάν, του Κατάρ, της Σαουδικής Αραβίας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων αλλά και της Κύπρου.

Πρόσφατα για τον λόγο αυτό άνοιξε και γραφείο προώθησης του προορισμού της στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), με στόχο την προβολή της ως τουριστικού προορισμού αναψυχής και επαγγελματικής δραστηριότητας όλο το χρόνο είτε πρόκειται για συναντήσεις, ταξίδια κινήτρων, συνέδρια και εκθέσεις είτε για ζευγάρια, νεόνυμφους, οικογένειες, ομάδες και σόλο ταξιδιώτες που αναζητούν μοναδικές εμπειρίες με βάση την αυθεντικότητα.

Μετά το άνοιγμα του γραφείου προγραμματίζεται η δρομολόγηση πρωτοβουλιών μάρκετινγκ και προώθησης εντός των αγορών για το υπόλοιπο του 2018 και μέχρι το τέλος του 2019.