Η ενσωμάτωση του ελαιολάδου στην κινέζικη κουλτούρα θα αυξήσει τις εξαγωγές του σε μία τεράστια αγορά με εκατομμύρια καταναλωτές.
Τη στρατηγική αυτής της λογικής παρουσίασε ο καθηγητής του Πανεπιστημίου της Βαρκελώνη Jaime Gil Lafuente, στο πλαίσιο του “Διεθνούς Συνεδρίου για τη Μοντελοποίηση και την Προσομοίωση”, που ξεκίνησε χθες στο Μ.Α.Ι.Χ.
Εξηγώντας τη βασική ιδέα της έρευνάς του στα “Χανιώτικα Νέα“, ο κ. Lafuente επεσήμανε πως «θέλουμε να ξέρουμε όχι μόνο αν μπορεί το ελαιόλαδο να μπει πιο δυναμικά στην κινέζικη αγορά, αλλά ποια στρατηγική θα πρέπει να ακολουθήσουμε έτσι ώστε να προσεγγίζουμε τους Κινέζους καταναλωτές. Κάναμε με έναν Κινέζο συνάδελφο μία εργασία με διαφορετικά μαθηματικά μοντέλα, ώστε να μελετήσουμε την επιρροή της κάθε στρατηγικής σε κάθε αντικείμενο».