Παρόλο που το “S” εξακολουθεί να παραμένει, η Sheraton δήλωσε ότι το νέο λογότυπο της σηματοδοτεί το “τελευταίο κομμάτι του παζλ ανασχεδιασμού”, μετά την ένταξή του στην Marriott.

Η Sheraton ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο της “αποτίει φόρο τιμής στο παρελθόν του και απεικονίζει το όραμά του για το μέλλον”.

Το πρώτο ξενοδοχείο με το νέο λογότυπο θα είναι το Sheraton Grand Phoenix των 1.000 δωματίων που θα ανοίξει αργότερα φέτος.
Το Sheraton θα αλλάξει το λογότυπο στις ιστοσελίδες του και θα ξεκινήσει σταδιακά και στα ξενοδοχεία από τον Απρίλιο.

Το Sheraton, το οποίο αντιμετώπισε ένα αβέβαιο μέλλον προτού αποκτήσει η Marriott, διαθέτει σήμερα ένα χαρτοφυλάκιο με 450 ανοικτά ξενοδοχεία και με 80 επιπρόσθετα σε ακίνητα σε εξέλιξη σε 72 χώρες.
Μέχρι το 2020, το αποτύπωμα της μάρκας αναμένεται να επεκταθεί σε 90 χώρες.