
του Γιάννη Τσιρογιάννη
Το απόλυτο! Για σένα που απορείς τι δουλειά έχει εδώ ένα… επαγγελματικό με καρότσα, μάθε λοιπόν πως είναι το must του έτους. Ένα trendy ακριβό πολυεργαλείο που θα το δεις σίγουρα από το Κολωνάκι μέχρι τη Βάλια Κάλντα. Διάβασε το γιατί…
Η GT3 των pick-up. Bad ass με καρότσα. Το όπλο που «καταπίνει» κροκάλες, φυτεμένες πέτρες και ακροπολικές διαδρομές. Ροτβάιλερ με τροχούς.
Σημειώστε: «παιδί» της Ford Performance, δίλιτρος 4κύλινδρος diesel, bi-turbo κινητήρας με 213 άλογα αλλά, κυρίως, με 500 Nm ροπής, αγωνιστικές αναρτήσεις που «καταπίνουν» τα πάντα στο πέρασμά τους και διαφορικό που δουλεύει αγόγγυστα όσο κι αν το πιέσεις.
Το Raptor «μαζεύει» τις διαστάσεις του, κρύβει το βάρος του (2,500 kg), θέλει χρόνο να το μάθεις και να εμπιστευτείς το βάθος των δυνατοτήτων του, οδοστρωτήρας κανονικός.
Το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων προέρχεται από τη Mustang και δουλεύει αποτελεσματικά. «Ειδικό» εργαλείο διά πάσαν χρήσην. Ακούγεται αντιφατικό; Συγγνώμη, διευκρινίζουμε.
Ταξιδεύεις με κάποια 140 km/h στο χαλαρό, έχεις τις ηλεκτρονικές ευκολίες, ρολάρεις χωρίς κραδασμούς και, ταυτόχρονα, ψάχνεις τις ξεχασμένες χωμάτινες διαδρομές (ναι, υπάρχουν στην Αττική) για να ανακαλύψεις το αγωνιστικό με «κοστούμι» επαγγελματικού.
Το δυνατό σημείο είναι η ανάρτηση (αγωνιστικές υδραυλικές μπουκάλες), τα διαφορικά, ο τρόπος που το όπλο «ρουφάει» τα πάντα χάρη στον άξονα Watt. Μια σειρά από προηγμένες τεχνολογίες και έξυπνα συστήματα προσφέρουν την απόλυτη οδηγική εμπειρία.
Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να ενεργοποιήσετε το ισχυρό, νέο Terrain Management System.
Η Ford Motor Ελλάς έχει πουλήσει ήδη 25 αυτοκίνητα στη χώρα μας ενώ έπεται και συνέχεια. Η “τρέλα” παράγεται σε δυο αγωνιστικά χρώματα και κοστίζει 55.802 ευρώ. Περαστικά μας…