
Τα πάνω-κάτω φέρνει το Twitter, το αγαπημένο μέσω social media των απανταχού της γης πολιτικών με την πλήρη αναθεωρημένη στρατηγική διαφημίσεων, που περιορίζει τη χρήση των εκστρατειών με “πολιτικό περιεχόμενο”.
Τι ορίζεται ως “πολιτικό περιεχόμενο”
“Περιεχόμενο που αναφέρεται σε υποψήφιο, πολιτικό κόμμα, εκλεγμένο ή διορισμένο κυβερνητικό υπάλληλο, εκλογή, δημοψήφισμα, ψηφοφορία, νομοθεσία, ρύθμιση, οδηγία ή δικαστικό αποτέλεσμα, αναφέρει το Twitter.
Καθώς και η υπεράσπιση ή εναντίον οποιουδήποτε από τα προαναφερθέντα είδη πολιτικού περιεχομένου, απαγορεύονται βάσει αυτής της πολιτικής.
Επίσης δεν επιτρέπουμε διαφημίσεις οποιασδήποτε μορφής από υποψηφίους, πολιτικά κόμματα ή εκλεγμένους ή διορισμένους κυβερνητικούς αξιωματούχους”.
“Διαφήμιση με βάση την αιτία”
Αλλά τι γίνεται με τη σημερινή σύγκρουση μεταξύ πολιτικής εκστρατείας και ακτιβισμού από μη πολιτικά συνδεδεμένες ομάδες;
Για αυτό το στοιχείο, το Twitter έχει επίσης ξεκινήσει μια νέα κατηγορία διαφημίσεων με την επωνυμία “Διαφήμιση με βάση την αιτία”.
Το Twitter θα επιτρέπει περιορισμένη προβολή διαφημίσεων
- Διαφημίσεις που θα εκπαιδεύουν, ευαισθητοποιούν ή ζητούν από τους πολίτες να αναλάβουν δράση σε σχέση με την εμπλοκή τους στην οικονομική ανάπτυξη, στην περιβαλλοντική διαχείριση ή στην κοινωνική δικαιοσύνη.
- Αυτές οι διαφημίσεις δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την “προώθηση πολιτικών, δικαστικών, νομοθετικών ή κανονιστικών αποτελεσμάτων”. Και οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να πιστοποιούνται για την εκτέλεση αυτών των προσφορών.
Που περιορίζεται η δυνατότητα στόχευσης οποιωνδήποτε τέτοιων διαφημίσεων
- Η γεωγραφική στόχευση μπορεί να συμβεί μόνο σε επίπεδο κράτους, επαρχίας ή περιοχής και άνω. Δεν επιτρέπεται στόχευση επιπέδου κώδικα ZIP.
- Η στόχευση λέξεων-κλειδιών και ενδιαφερόντων δεν θα περιλαμβάνει όρους που σχετίζονται με το πολιτικό περιεχόμενο, τους απαγορευμένους διαφημιζόμενους ή τις πολιτικές προσδοκίες ή τις συνεργασίες (π.χ. “συντηρητικό”, “φιλελεύθερο”, “πολιτικές εκλογές” κλπ.).