
Η Μάλτα καταβάλλει συντονισμένη προσπάθεια για την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου από την αγορά της MICE της Βόρειας Αμερικής (συναντήσεις κινήτρων, συνεδρίων, εκδηλώσεων), σύμφωνα με τον Christophe Berger, διευθυντή διοργανώσεων συνεδρίων της χώρας.
Τα δυνατά σημεία πώλησης είναι η κεντρική τοποθεσία της χώρας, η εύκολη σύνδεση από πολλές ευρωπαϊκές πύλες με το αεροδρόμιο, η εξελιγμένη υποδομή με πολλές αμερικανικές και παγκόσμιες μάρκες πολυτελών ξενοδοχείων, το αξιόπιστο μεσογειακό κλίμα και ο Αγγλόφωνος πληθυσμός.
Η Μάλτα διαθέτει πέντε μεγάλα συνεδριακά κέντρα που μαζί με τα ξενοδοχεία μπορούν να φιλοξενήσουν εκδηλώσεις MICE για 1500+ άτομα, για ποικίλες εταιρείες.
Οι αμερικανικές ξενοδοχειακές αλυσίδες που ήδη λειτουργούν ή θα ανοίξουν σύντομα, αποτελούν ένα ακόμα κίνητρο. Το Marriott άνοιξε τον Φεβρουάριο και το Hyatt Regency αναμένεται το 2021.
Πολλές αμερικανικές μάρκες φιλοξενίας είναι ήδη ανοιχτές, συμπεριλαμβανομένων των Hilton και InterContinental, καθώς και διεθνείς κορυφαίες μάρκες όπως το Corinthia Palace Hotel & Spa.
Κοιτάζοντας μπροστά, η Μάλτα σκοπεύει να κερδίσει απευθείας αεροπορικές υπηρεσίες από τη Βόρεια Αμερική, ίσως σε συνδυασμό με τη Σικελία. Ήδη βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με διάφορους αερομεταφορείς για πτήσεις δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο Christophe Berger “δεν στοχεύουμε σε αριθμούς, αλλά στοχεύουμε στην ποιότητα”.