
Εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η Ελλάδα μέσα από την διαχείριση της νόσου Covid 19, στο σποτ της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση ενός μόνο πλάνου, το οποίο λειτουργεί ως «καμβάς» πάνω στον οποίο το μήνυμα του ελληνικού καλοκαιριού «γράφει» καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.
Από χθες, όλοι αναρωτιούνται ποια είναι η συγκεκριμένη παραλία…
Πρόκειται για τη μαγευτική παραλία της Μεγάλης Άμμου στο Μαρμάρι, στη νότια Εύβοια, που απέχει μόλις δυόμισι ώρες από την Αθήνα.
Η παραλία της Μεγάλης Άμμου είναι ξακουστή για το περίεργο σχήμα της. Είναι μια μεγάλη λωρίδα άμμου μέσα στη θάλασσα η οποία έχει την ιδιότητα να αλλάζει σχήμα ανάλογα με την φορά του κύματος και του νερού. Τα νερά της είναι βαθιά και συνήθως προτιμάτε από τους serfers.
Η νέα καμπάνια έχει διάρκεια 40 δευτερολέπτων και με τη βοήθεια 50 μόνο λέξεων, αποτυπώνονται όλα όσα κλείνει μέσα του το ελληνικό καλοκαίρι. Η νέα ταινία προβάλλει τη μοναδικότητα της Ελλάδας και φιλοδοξεί να δημιουργήσει γύρω από το όνομά της ένα νέο brand, αυτό του Ελληνικού Καλοκαιριού, που στην παρούσα φάση προτρέπει τους ταξιδιώτες να το ζήσουν όπου και αν βρίσκονται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας.
H Marketing Greece αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.
Η ταινία Greek Summer State Of Mind αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας, με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.
Δείτε την παραλία από ψηλά:
Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Marketing Greece, τους Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame, Steve Vranakis – CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης, Θωμά Βαρβιτσιώτη και Ηλία Τσαουσάκη, σε συνεργασία με τα στελέχη του ΕΟΤ, το Υπουργείο Τουρισμού.