Το Trip.com Group λέει ότι είναι «σε καλό δρόμο» για πλήρη ανάκαμψη στην εγχώρια αγορά της Κίνας.

Ανακοινώνοντας τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου, ο Τζέιμς Λιανγκ, συνιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος, λέει ότι οι κρατήσεις ξενοδοχείων και πτήσεων στην Κίνα δείχνουν και θετική ανάπτυξη.

Όπως υπογράμμισε η εταιρεία θέλει να εφαρμόσει την εμπειρία της ανάκαμψης στην Κίνα για να βοηθήσει στην προώθηση εγχώριων προϊόντων σε άλλες υπερπόντιες αγορές.

«Τους τελευταίους δύο μήνες, είπε η ζήτηση για κρατήσεις ξενοδοχείων από πελάτες εκτός Κίνας έχει υπερδιπλασιαστεί σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι».

Ο όμιλος αποκάλυψε καθαρά έσοδα 469 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο, μείωση 64% από έτος σε έτος.

  • Τα έσοδα για την επιχείρηση διαμονής μειώθηκαν κατά 63% από έτος σε έτος σε 190 εκατομμύρια δολάρια.
  • Τα έσοδα από εισιτήρια μεταφοράς μειώθηκαν 66% για το τρίμηνο σε 176 εκατομμύρια δολάρια.
  • Τα έσοδα από οργανωμένες περιηγήσεις για το 2ο τρίμηνο σημείωσαν πτώση 88% σε 19 εκατομμύρια δολάρια από έτος σε έτος.
  • Τα έσοδα από εταιρικά ταξίδια μειώθηκαν 47% σε 24 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, η Τζέιν Σαν διευθύνουσα σύμβουλος, λέει ότι το Trip.com Group έχει σημειώσει πλήρη ανάκαμψη στην εγχώρια αγορά της Κίνας σε αρκετές σειρές προϊόντων τους τελευταίους δύο μήνες. Όπως διαμονή, αεροπορικά εισιτήρια και ορισμένες υπηρεσίες προορισμού.
Προσθέτει ότι οι τιμές μειώνονται από έτος σε έτος, αλλά το «χάσμα έχει μειωθεί από μήνα σε μήνα».