Την επόμενη φορά που θα κάνετε κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου για την Ινδία, η αεροπορική εταιρεία θα σας στείλει ένα ηλεκτρονικό αντίγραφο του πρωτοκόλλου Covid, το οποίο πρέπει να ακολουθείται σχολαστικά στα αεροδρόμια κατά την άφιξη και την αναχώρηση και να ταξιδεύει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Η DGCA, στις 13 Μαρτίου, έδωσε εντολή σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες να παρέχουν στους επιβάτες την εγκύκλιο, η οποία καθορίζει τα πρωτόκολλα ταξιδιού πανδημίας, δίνοντας έμφαση στη φυσική απόσταση και τη χρήση μάσκας σωστά ανά πάσα στιγμή, μαζί με το εισιτήριο και επίσης με ηλεκτρονική ή κανονική κάρτα επιβίβασης, ανάλογα με την περίπτωση.

Η ρυθμιστική αρχή έδωσε επίσης οδηγίες στις αεροπορικές εταιρείες να ενημερώσουν τους επιβάτες για τα πρωτόκολλα ταξιδιού, να διασφαλίσουν την αυστηρή συμμόρφωσή τους και τις συνέπειες της παραβίασης τους. Ζητήθηκε από τις αεροπορικές εταιρείες να ευαισθητοποιήσουν τους επιβάτες σε αυτά τα βήματα μέσω συχνών ανακοινώσεων επιβίβασης και επιβίβασης.

Η δράση της DGCA ακολουθεί μια απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου του Δελχί στις 8 Μαρτίου 2021, αφού ο δικαστής C Hari Shankar παρατήρησε μια ανησυχητική κατάσταση – μια κατάφωρη παραβίαση των πρωτοκόλλων Covid από τους επιβάτες – ενώ ταξίδευε σε πτήση της Air India από την Καλκούτα στο Δελχί στις 5 Μαρτίου.

Το δικαστήριο έδωσε επίσης εντολή σε όλες τις ενδιαφερόμενες αρχές να δώσουν επαρκή δημοσιότητα σε αυτές τις οδηγίες, έτσι ώστε να υπάρχει αυστηρή συμμόρφωση με αυτές.