Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ζήτηση για διαδικτυακές συναντήσεις σε όλο τον κόσμο έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.

Ωστόσο, είναι προφανές ότι αυτή η μέθοδος επικοινωνίας έχει τα όρια της. Και δεν μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως τις προσωπικές συναντήσεις.

Αυτό επιβεβαιώθηκε από μια πρόσφατη της γερμανική εταιρεία Faktenkontor. Πάνω από 350 ειδικοί και στελέχη από εταιρείες και οργανισμούς συμμετείχαν στην έρευνα.

Τι ενοχλεί περισσότερο στις διαδικτυακές συναντήσεις

  • Η απότομη αύξηση των εικονικών συναντήσεων προκάλεσε δυσαρέσκεια στο 46%.
  • Το 69% θεωρούν την ανεπαρκή σύνδεση στο διαδίκτυο ως τον πιο ενοχλητικό παράγοντα των διαδικτυακών συναντήσεων.
  • Το 41% ​​είπε πώς οι συναντήσεις καθυστέρησαν λόγω τεχνικών προβλημάτων.
  • Σχεδόν το ένα τρίτο (29%) ενοχλούνται όταν οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν λανθασμένα τη λειτουργία “σίγαση” ή “δυνατή” κατά τη διάρκεια διαδικτυακών διασκέψεων.

Έλλειψη γνώσης πλατφόρμας

Αρκετοί ενοχλούνται όταν οι συμμετέχοντες έχουν απενεργοποιήσει την κάμερα τους ή όταν “Με ακούτε;” ή «Συγγνώμη, με πέταξε».

  • Το 22% ενοχλούνται περισσότερο από την έλλειψη γνώσης της πλατφόρμας συσκέψεων.
  • Περίπου ένας στους πέντε συμμετέχοντες ενοχλείται από τις καθυστερημένες αφίξεις.

Άλλοι λόγοι που ενοχλούνται είναι όταν οι χρήστες στέλνουν μηνύματα ιδιωτικής συνομιλίας σε όλους τους συμμετέχοντες.
Ή όταν χρησιμοποιούνται διασκεδαστικά φίλτρα σε ακατάλληλες καταστάσεις.

Τα κατοικίδια και τα παιδιά δεν αποτελούν πρόβλημα

Η παρουσία κατοικίδιων ζώων, συντρόφων ή παιδιών στην κάμερα κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής συνάντησης, δεν φαίνεται να ενοχλεί.
Μόνο το 6% το βρίσκουν ενοχλητικό.

Το ενοχλητικό ή ανεπιθύμητο περιεχόμενο δεν αποτελεί επίσης πρόβλημα. Μόνο το 5% ενοχλούνται όταν άλλοι χρησιμοποιούν κατά λάθος κοινή χρήση οθόνης. Όπως για παράδειγμα, οικογενειακές φωτογραφίες ή ιστότοπους αγορών.