
Τρεις στους τέσσερις Αμερικανούς θα προτιμούσαν να λαμβάνουν ταξιδιωτικές πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες διαδικτυακά από έναν ταξιδιωτικό σύμβολο (75%). Aυτό προέκυψε από πρόσφατη παναμερικανική μελέτη από την Internova Travel Group.
Ποσοστό 71% θα χρησιμοποιούσε τον ταξιδιωτικό σύμβουλο για να πάρει ταξιδιωτικές συστάσεις.
Το 73% θα τον χρησιμοποιούσε για να αναβαθμίσει την πτήση του ή να έχει ευκολότερο check in στο ξενοδοχείο του.
Παράλληλα το 57% θα χρησιμοποιούσε τον ταξιδιωτικό πράκτορα για να λάβουν έκπτωση στα ταξίδια τους ή να αναζητήσουν πρόσβαση σε αποκλειστικές εκδηλώσεις και εμπειρίες (65%).
- Από τους ερωτηθέντες της Gen Ζ, το 56 % των ερωτηθέντων δεν είχε κλείσει ποτέ πριν ένα ταξίδι με ταξιδιωτικό σύμβουλο. Ωστόσο, μετά την πανδημία, το 52% θα σκεφτόταν να κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού συμβούλου στο μέλλον. Το 45% έφτασε στο σημείο να δηλώσει ότι είναι τώρα “πιθανό ή πολύ πιθανό” να κλείσουν την επόμενη ταξιδιωτική τους εμπειρία χρησιμοποιώντας έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο.
- -Από τους Millennial, το 49 % δήλωσε ότι δεν έκανε κράτηση ποτέ με ταξιδιωτικό σύμβουλο. Ωστόσο το 50 % θα σκεφτόταν να κλείσει ένα μελλοντικό ταξίδι μέσω ταξιδιωτικού συμβούλου. Το 39 % απάντησε ότι είναι “πιθανό ή πολύ πιθανό” να κλείσουν την επόμενη ταξιδιωτική τους εμπειρία μέσω ενός συμβούλου.
- Μεταξύ των Gen X, μόνο το 39% δεν είχε κάνει ποτέ κράτηση με ταξιδιωτικό σύμβουλο στο παρελθόν. Tο 39% δήλωσε επίσης ότι θα σκεφτόταν να κάνει κράτηση με ταξιδιωτικό σύμβουλο στο μέλλον. To 38 % δήλωσε ότι είναι «πιθανό ή πολύ πιθανό» να κλείσουν το επόμενο ταξίδι τους με τη βοήθεια ταξιδιωτικού συμβούλου.
- Από τους Baby-Boomers, μόλις το 22 % είπε ότι δεν είχε κάνει κράτηση στο παρελθόν μέσω ταξιδιωτικού συμβούλου.