Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαρτίου  ανακοίνωσε η Ryanair σύμφωνα με τα οποία :

  • 92% από περισσότερες από 39,000 πτήσεις έφτασαν στην ώρα τους
  • Λιγότερο από ένα παράπονο για κάθε 2,000 επιβάτες
  • Λιγότερο από 1 παράπονο για αποσκευή για κάθε 2,000 επιβάτες
  • Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.

O Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

Η Ryanair μετέφερε πάνω από 6.67 εκ. πελάτες τον Μάρτιο, με το 92% των 39,000 πτήσεων μας να φτάνουν στην ώρα τους καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία των πελατών μας. Όλοι οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε πλέον να μεταφέρουνε δεύτερη μικρή χειραποσκευή, να κάνουνε γρηγορότερες κρατήσεις και να καταχωρίσουνε τα στοιχεία τους στην πιο εύχρηστη ιστοσελίδα και ολοκαίνουργια εφαρμογή μας. Οι επιβάτες της Ryanair μπορούνε επίσης να ταξιδέψουν με ηλεκτρονικές κάρτες επιβίβασης για κινητά, να έχουνε αριθμημένες θέσεις και να χρησιμοποιούν τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους καθόλη την διάρκεια της πτήσης τους, καθώς η Ryanair, εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους σε όλες της αγορές της”.

 

Mάρτιος 2014 2015
Πτήσεις στην ώρα τους 92% 92%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 0.40 0.47
Παράπονα για αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.36 0.50
Παράπονα που απαντήθηκαν 99% 99%