Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η κρίση του κορωνοϊού έχει οδηγήσει τους προμηθευτές και τους πελάτες στον ταξιδιωτικό κλάδο να επανεξετάσουν το ζήτημα των διαδικτυακών πληρωμών.
Αυτό είναι ένα από τα κύρια ευρήματα του Travel Compass 2022, που παρουσιάστηκε στην ΙΤΒ Berlin 2022 από τον Jörg Kablitz, Διευθύνοντα Σύμβουλο DACH στο PayPal και τον Markus Heller, Managing Partner στο Dr. Fried und Partner. Άλλα αποτελέσματα ήταν:

  • Μικρότερες προθεσμίες κράτησης.
  • Επιθυμία για αυξημένη ευελιξία.
  • Προθυμία να ξοδέψουν οι τουρίστες, περισσότερα για ταξίδια.

«Μέχρι τώρα το θέμα των «πληρωμών» ήταν πάντα ένα αναγκαίο κακό και ένα εμπόδιο κατά την πραγματοποίηση online κρατήσεων», σύμφωνα με τον Markus Heller.

Οι απλοποιημένες και πιο ασφαλείς διαδικασίες πληρωμής σημαίνουν επίσης ότι το online είναι πλέον η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής. Η πανδημία ήταν ένας παράγοντας που συμβάλλει, επειδή, ακόμη και κατά τη διάρκεια του lockdown, τα ταξιδιωτικά γραφεία σταθερής τοποθεσίας ήταν ανοιχτά ή άνοιξαν ξανά με την επανέναρξη της περιόδου κρατήσεων για το προηγούμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους του κορωνοϊού, ο κλάδος «δεν καλύφθηκε με δόξα» όσον αφορά στην εξυπηρέτηση και την προσβασιμότητα, παραδέχτηκε ο Markus Heller, αναφερόμενος στις καθυστερήσεις στην πληρωμή των επιστροφών από τους πελάτες.

Ο Jörg Kablitz υπενθύμισε ότι το πόσο πάλευε ο ταξιδιωτικός τομέας τους πρώτους μήνες της πανδημίας.
Ωστόσο, πολλοί πελάτες παρέμειναν πιστοί σε αυτό το κανάλι, ιδίως λόγω των πρόσθετων ταξιδιωτικών διασφαλίσεων.

Η ευελιξία που δόθηκε επεκτάθηκε και στις προθεσμίες πληρωμής και στους τρόπους πληρωμής, κάτι που προσφέρει πλέον και η δική του εταιρεία.

Για τις μεθόδους πληρωμής χωρίς μετρητά, η πανδημία οδήγησε επίσης σε έξαρση της υιοθέτησης κωδικών QR, για τους οποίους η αγορά μέχρι τότε ήταν διστακτική.
Επειδή περιλαμβάνει σάρωση, αυτό σημαίνει ότι οι πληρωμές θα μπορούσαν να γίνουν εντελώς ανέπαφες.

Όπως υπογραμμίζει ο Jörg Kablitz «τελικά θα καθιερωθεί ένας συνδυασμός παραδοσιακών και νέων μεθόδων κράτησης, παράδοσης και πληρωμής, όπως είδαμε στην περίπτωση του click & collect κατά τη διάρκεια της πανδημίας.»