Ο ζωτικός ρόλος των εμπειριών στον προορισμό βρέθηκε στο επίκεντρο χθες (Δευτέρα 9 Μαΐου) κατά τη διάρκεια της εναρκτήριας συνεδρίας του φόρουμ ARIVALDubai@ATM, το οποίο συγκεντρώνει τα πιο λαμπρά μυαλά και τις κορυφαίες φωνές του κλάδου για να συζητήσουν τα βασικά θέματα που καθορίζουν εκδρομές, δραστηριότητες, αξιοθέατα και εμπειρίες το 2022 και μετά.

Το 2019, οι ταξιδιωτικές εμπειρίες πέτυχαν 254 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες ακαθάριστες πωλήσεις της βιομηχανίας, καθιστώντας τον τον τρίτο μεγαλύτερο τομέα στα ταξίδια και τον τουρισμό μετά τις μεταφορές και τη διαμονή, με σχεδόν ένα εκατομμύριο χειριστές σε όλο τον κόσμο.

Οι φορείς εκμετάλλευσης σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν διοργανωτές περιηγήσεων, δραστηριοτήτων, αξιοθέατων και εμπειριών με περισσότερες από 140 διαφορετικές επιχειρηματικές κατηγορίες που εργάζονται στον τομέα. Έως και το 50% έχουν ξεκινήσει τις επιχειρήσεις τους από το 2015 και πάνω από 70 νέες startups στο πλαίσιο περιηγήσεων, δραστηριοτήτων και αξιοθέατων έχουν συγκεντρώσει 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2017.

Μοιράζοντας την τελευταία παγκόσμια έρευνα και πληροφορίες από την Arival σχετικά με το ATM 2022 Travel Tech Stage χθες, ο Douglas Quinby, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Arival, είπε:

«Ερευνήσαμε τους ταξιδιώτες σχετικά με το τι έχει μεγαλύτερη σημασία για αυτούς όταν ταξιδεύουν και έδωσαν προτεραιότητα στα αξιοθέατα. δραστηριότητες και περιηγήσεις πάνω από άλλους παράγοντες. Οι εμπειρίες δεν είναι απλώς τα «πράγματα που πρέπει να κάνετε» – είναι οι λόγοι για να πάτε, αντιπροσωπεύοντας μια σημαντική ευκαιρία για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία.»

Η υιοθέτηση της τεχνολογίας και η σύνδεση είναι η κύρια εστίαση για τη βιομηχανία εντός προορισμού καθώς προχωρά σε μια νέα φάση. Ο Quinby πρόσθεσε, «Οι καταναλωτές ολοένα και περισσότερο κρατούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στο διαδίκτυο – μια τάση που έχει επιταχυνθεί σημαντικά από την πανδημία. Ως εκ τούτου, ο κλάδος πρέπει να αναζητήσει την υιοθέτηση τεχνολογίας και να συνεργαστεί με παρόχους συστημάτων κρατήσεων για να κάνει τα προϊόντα τους πιο προσβάσιμα στο διαδίκτυο.

Το φόρουμ ARIVALDubai@ATM προωθεί τη δημιουργία εμπειριών στον προορισμό παρέχοντας πληροφορίες και μια κοινότητα για δημιουργούς και πωλητές περιηγήσεων, δραστηριοτήτων και αξιοθέατων.

Για πρώτη φορά στο Ντουμπάι μετά από μια επιτυχημένη εικονική μορφή στο ATM το 2021, η εκδήλωση εξετάζει τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις και εστιάζει στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω μάρκετινγκ, τεχνολογίας, διανομής, ηγεσίας σκέψης και συνδέσεων σε επίπεδο στελεχών.

Άλλα θέματα που συζητήθηκαν στο μονοήμερο φόρουμ περιελάμβαναν τον ρόλο της βιωσιμότητας στην προώθηση της επιχείρησης στον προορισμό.

Σε άλλο σημείο της ημερήσιας διάταξης στο ATM 2022 Travel Tech Stage, ο εναρκτήριος Διαγωνισμός ATM Draper-Aladdin Start-up ξεκίνησε επίσης στο ATM Travel Tech Stage, με μια επιλογή από τις πιο καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις της περιοχής να παρουσιάσουν μια ομάδα κριτών του κλάδου για το ευκαιρία να εξασφαλίσετε επένδυση έως και 500.000 $, συν την ευκαιρία να διαγωνιστείτε για άλλα 500.000 $ ως μέρος της επιτυχημένης τηλεοπτικής εκπομπής, Meet the Drapers.

Διοργανώνεται από την Reed Exhibitions και συνεργάζεται με το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι (DWTC) και το Τμήμα Οικονομίας και Τουρισμού του Ντουμπάι (DET), το ATM 2022 εστιάζει στο θέμα «το μέλλον των διεθνών ταξιδιών και τουρισμού», φέρνοντας στο προσκήνιο την αναπτυξιακή τροχιά του κλάδου, καθώς οι επαγγελματίες του ταξιδιού και του τουρισμού αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά μας.

Άλλες σημαντικές εκδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα κατά την 29η έκδοση του Arabian Travel Market (ATM) από τις 9 έως τις 12 Μαΐου στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι περιλαμβάνουν το ATM Travel Tech (Πρώην Travel Forward) και το ILTM Arabia