
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η κακή εξυπηρέτηση πελατών αμαυρώνει τη φήμη του ταξιδιωτικού τομέα, σύμφωνα με έρευνα της FM Outsource.
Η έρευνα αφορά την απόδοση 10 επιχειρηματικών τομέων, συμπεριλαμβανομένων των ταξιδιών, των τραπεζών, των ασφαλίσεων, της φιλοξενίας και του λιανικού εμπορίου μόδας, όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών.
Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να βαθμολογήσουν κάθε τομέα, λαμβάνοντας υπόψη τις εμπειρίες των ανθρώπων που γνωρίζουν, αυτών που έχουν διαβάσει στο διαδίκτυο καθώς και τις δικές τους. Ο τομέας των ταξιδιών ήταν:
- Ένας από τους πιο πιθανούς να βαθμολογηθεί ως “φτωχός” ή “εξαιρετικά φτωχός” (29% έναντι μέσου όρου 20%).
- Ήρθε δεύτερος χαμηλότερα στον τμήμα υπηρεσιών κοινής ωφέλειας (32%).
Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των καταναλωτών έχουν πει στους φίλους ή την οικογένεια τους να αποφεύγουν μια ταξιδιωτική επωνυμία μετά από μια αρνητική αλληλεπίδραση με την εξυπηρέτηση πελατών και το 26% έχει αφήσει κριτική στο διαδίκτυο.
Η συντριπτική πλειοψηφία το 80% των καταναλωτών πιστεύει ότι η κακή παροχή εξυπηρέτησης πελατών αποκαλύπτει τη γενική έλλειψη φροντίδας μιας μάρκας προς τους πελάτες της.
«Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι ο ταξιδιωτικός τομέας προσφέρει επί του παρόντος ένα από τα χαμηλότερα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών και ως εκ τούτου έχει μια από τη χειρότερη φήμη, τονίζει ο Martin Brown, επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της FM Outsource.
Οι αεροπορικές εταιρείες διανύουν αυτή τη στιγμή μια πολύ δύσκολη περίοδο μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας, με χιλιάδες πελάτες να περιμένουν επιστροφές χρημάτων και αποζημίωση για ακυρωμένες ή επαναπρογραμματισμένες πτήσεις.
Το ταξίδι θα πρέπει να είναι μια ευχάριστη εμπειρία για όλους. Δυστυχώς φέτος η εμπειρία ήταν πολύ αγχωτική για πολλούς πελάτες, κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών χειρίστηκαν τις διακοπές».