Σύνταξη: tourismtoday.gr

Την τελευταία δεκαετία, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν σημειώσει τεράστια πρόοδο στη βελτιστοποίηση των διαφόρων ροών εσόδων και στο να γίνουν πιο επικεντρωμένες στους επιβάτες.

Ωστόσο η απροθυμία τους να εκσυγχρονίσουν τη διαδικασία ομαδικών κρατήσεων με την εφαρμογή δυναμικής τιμολόγησης, αυτοεξυπηρέτησης, διαχείρισης προσφορών και παραγγελιών και αυτοματοποιημένων δυνατοτήτων μετά την έκδοση εισιτηρίων μπορεί να καταλήξει σε τεράστια εξάντληση πόρων, σύμφωνα με ανάλυση της infinitisoftware.

Αυτό αφήνει επίσης στους επιβάτες μια κακή εμπειρία ομαδικής κράτησης λόγω του μεγάλου χρόνου διεκπεραίωσης, της έλλειψης επιλογών προσαρμογής και της κακής υποστήριξης μετά την έκδοση εισιτηρίων.

Εάν οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία κράτησης, πληρωμής και έκδοσης εισιτηρίων, να παρουσιάσουν δυναμικούς ναύλους και να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών με μια εύχρηστη λύση αυτοεξυπηρέτησης, θα δουν έως και 28% αύξηση στα έσοδα του ομίλου τους, επισημαίνεται στην ανάλυση.

Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν ανακάμψει πλήρως από την πανδημία, επομένως είναι κρίσιμης σημασίας για αυτές να επιταχύνουν και να υιοθετήσουν σύγχρονες λύσεις λιανικής όσον αφορά στις ομαδικές κρατήσεις, οι οποίες εγγυώνται αύξηση των εσόδων, βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και ακόμη και αύξηση της παραγωγικότητας τις ομάδες διαχείρισης πωλήσεων και εσόδων.

Μεταμορφώνοντας την εμπειρία ομαδικών κρατήσεων

Τα προβλήματα ομαδικών κρατήσεων των περισσότερων αεροπορικών εταιρειών εξαφανίζονται με τη χρήση αυτοματισμού και άλλων δυνατοτήτων που συνοδεύουν μια σύγχρονη λύση ομαδικών κρατήσεων που βασίζεται στο cloud.

Χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες δυνατότητες, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες μια διαφοροποιημένη και εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία, να μειώσουν το κόστος διανομής και να ενισχύσουν τα έσοδα με δυναμική τιμολόγηση και βοηθητικές πωλήσεις.