Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τον τρόπο που θα προσελκύσουν τα ξενοδοχεία Κινέζους ταξιδιώτες, την 7ημερη περίοδο διακοπών της Χρυσής Εβδομάδας από την 1 έως 7 Οκτωβρίου, αποκαλύπτει η DidaTravel (ο μεγαλύτερος εξερχόμενος χονδρέμπορος καταλυμάτων και πτήσεων της Κίνας).

Αυτές οι επταήμερες διακοπές μία από τις πιο πολυσύχναστες περιόδους για διεθνή ταξίδια. Δεκάδες εκατομμύρια Κινέζοι αξιοποιούν στο έπακρο το διάλειμμα για να πάνε διακοπές και ιδιαίτερα μεγάλων αποστάσεων.

Συνήθως οι τουρίστες από την Κίνα τείνουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία και πτήσεις εντός μιας εβδομάδας για ταξίδια εσωτερικού και 2-4 εβδομάδες νωρίτερα για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Ως εκ τούτου, για να προσελκύσουν Κινέζους τουρίστες για διεθνή ταξίδια κατά τη διάρκεια της Χρυσής Εβδομάδας, είναι απαραίτητο οι ξενοδόχοι της Ευρώπης, Ασίας-Ειρηνικού και Μέσης Ανατολής να προετοιμαστούν τώρα.

Φέτος, επιπλέον, τα εξερχόμενα ταξίδια της Κίνας ανέκαμψαν, λόγω των ευνοϊκότερων πολιτικών έκδοσης βίζας, της αυξημένης χωρητικότητας των αεροπορικών εταιρειών και του αυξανόμενου ενδιαφέροντος για διάφορους παγκόσμιους προορισμούς.

Πώς θα προσελκύσουν οι ξενοδόχοι της Ευρώπης Κινέζους ταξιδιώτες

Καθώς αυξάνεται η ζήτηση για διεθνή ταξίδια, το DidaTravel συμβουλεύει τους ξενοδόχους στην Ευρώπη πώς θα προσελκύσουν Κινέζους κατά τη διάρκεια της Χρυσής Εβδομάδας:

  • Φωτογραφίες δωματίων: Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας για να προσελκύσετε πιθανούς επισκέπτες.
  • Λεπτομερείς περιγραφές δωματίων: Αναφέρετε σαφώς τα μεγέθη δωματίων σε τετραγωνικά μέτρα.
  • Παροχές δωματίου: Βεβαιωθείτε ότι κάθε δωμάτιο διαθέτει βραστήρα και τσάι και δηλώστε το ξεκάθαρα στον ιστότοπο.
  • Τρόποι πληρωμής: Αποδεχτείτε τις κινεζικές μεθόδους πληρωμής όπως το WeChat Pay και το Alipay.
  • Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Ανοίξτε το WeChat και άλλους σχετικούς λογαριασμούς social media για την εξυπηρέτηση πελατών.
  • Υπηρεσίες Visa: Παρέχετε ρυθμίσεις έκδοσης βίζας για Κινέζους ταξιδιώτες, όπου είναι διαθέσιμες.
  • Λιανικές πωλήσεις B2B: Εστιάστε στις λιανικές πωλήσεις B2B, όχι μόνο στα κανάλια B2C.
  • Κρατήσεις τελευταίας στιγμής: Να είστε προετοιμασμένοι για κρατήσεις last minute, καθώς οι Κινέζοι ταξιδιώτες συχνά λαμβάνουν αυθόρμητες ταξιδιωτικές αποφάσεις.
  • Στόχευση νέων ταξιδιωτών: Αγορά σε νεότερους ταξιδιώτες, καθώς η Κίνα έχει υψηλότερο ποσοστό πλούσιων Millennials και Gen Z σε σύγκριση με την Ευρώπη και την Αμερική.

“Πολλοί μη Κινέζοι ξενοδόχοι αγνοούν εντελώς την περίοδο της Χρυσής Εβδομάδας, αλλά αυτή είναι μια σημαντική περίοδος για ταξίδια στο εξωτερικό και ως εκ τούτου αυτοί οι ξενοδόχοι θα μπορούσαν να χάσουν, είπε ο Nicky Ussamarn, Chief Commercial Officer της DidaTravel.

Η κατανόηση του τι θέλουν οι Κινέζοι ταξιδιώτες είναι ζωτικής σημασίας για τους δυτικούς ξενοδόχους να προσαρμόσουν τις προσφορές και τις εμπειρίες που ταιριάζουν με αυτές τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις.

Οι ιδέες και οι προτάσεις μας έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους ξενοδόχους να ευθυγραμμίσουν τις υπηρεσίες τους με τις συγκεκριμένες ανάγκες και προσδοκίες των Κινέζων τουριστών, διασφαλίζοντας μια πιο ευχάριστη και ικανοποιητική εμπειρία για αυτό το ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς.

Το να έχετε απλώς έναν ιστότοπο στην κινεζική γλώσσα ή ακόμα και υπαλλήλους στην ιδιοκτησία σας δεν αρκεί.

Θέλουμε να υπενθυμίσουμε στους ξενοδόχους που θέλουν να προσελκύσουν Κινέζους ταξιδιώτες για την περίοδο του φεστιβάλ της Χρυσής Εβδομάδας ότι υπάρχει ακόμα χρόνος να προσαρμοστούν –ακόμα και αν αυτή είναι η πρώτη που ακούνε για το φεστιβάλ– καθώς οι ταξιδιώτες προγραμματίζουν τα μακρινά ταξίδια τους μόνο δύο έως τέσσερις εβδομάδες πριν”.