
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι γυναίκες οδηγούν τις νέες τάσεις φιλοξενίας στην Ασία, όπως αποκαλύπτει μελέτη της Agoda.
Από την ισχυρότερη όρεξη για νέους προορισμούς έως την προτίμηση για ταξίδια με οικογένεια και φίλους, οι γυναίκες αναδιαμορφώνουν τις τουριστικές τους προτιμήσεις με τρόπους που επηρεάζουν άμεσα το τοπίο της φιλοξενίας.
Οι γυναίκες λατρεύουν να ταξιδεύουν σε προορισμούς πολιτιστικής εμβέλειας
- Το 60% των γυναικών στην Ασία δίνουν προτεραιότητα στην εξερεύνηση λιγότερο γνωστών και πολιτισμικά καθηλωτικών προορισμών.
- Στην Ινδία και την Ινδονησία ηγούνται αυτής της τάσης, με το 80% και 69% αντίστοιχα να είναι πρόθυμες να ανακαλύψουν νέα μέρη που προσφέρουν διαφορετικές πολιτισμικές εμπειρίες.
- Τα στοιχεία υπογραμμίζουν επίσης μια ισχυρή προτίμηση για ομαδικά ταξίδια μεταξύ των γυναικών.
- Περίπου το 40% των Ασιατισσών γυναικών προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένεια, σε σύγκριση με μόλις το 28% των ανδρών.
- Σε αγορές όπως η Ινδονησία, ένα εντυπωσιακό 68% των γυναικών προτιμά τα οικογενειακά ταξίδια, υπογραμμίζοντας τη σημασία των ταξιδιών μεταξύ γενεών και του ποιοτικού χρόνου με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
- Οι αποδράσεις με φίλους είναι ένας άλλος τομέας στον οποίο ξεπερνούν τους άνδρες – λίγο λιγότερο από το ένα τρίτο των Ιαπωνέζων γυναικών (29%) δίνουν προτεραιότητα σε αυτό, ακολουθούμενες από το ένα τέταρτο των Ινδών γυναικών (25%).
- Ενώ τα ομαδικά ταξίδια είναι δημοφιλή, οι μεμονωμένες περιπέτειες αποτελούν επίσης σημαντικό μέρος των τάσεων των γυναικών στα ταξίδια.
- Οι άνδρες εξακολουθούν να κάνουν περισσότερα σόλο ταξίδια από τις γυναίκες (24% έναντι 15% των γυναικών).
- Ωστόσο, υπάρχουν περιοχές ανάπτυξης στα solo ταξίδια γυναικών. Αυτές, από το Χονγκ Κονγκ και την Ταϊλάνδη είναι πιο πιθανό να ξεκινήσουν μεμονωμένα ταξίδια στην Ασία.
- Το 62% ηλικίας 18 έως 25 ετών έλκονται από τα ταξίδια που κάνουν μόνες ως έναν τρόπο να ξεπεράσουν τη ζώνη άνεσης τους.
Οι χώρες με την υψηλότερη κατάταξη για ασφαλή μεμονωμένες αποδράσεις για γυναίκες περιλαμβάνουν την Ιαπωνία, τη Νέα Ζηλανδία, την Αυστραλία, την Σκανδιναβία, την Ισπανία, τη Σιγκαπούρη και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Φεύγοντας για μία σύντομη απόδραση
Οι γυναίκες ταξιδιώτες επιλέγουν ολοένα και περισσότερο να κάνουν κρατήσεις για σύντομα ταξίδια πιο συχνά αντί για μεγάλες διακοπές.
Το ποσοστό των γυναικών που πραγματοποιούν δύο ταξίδια το πρώτο τρίμηνο του 2025 έχει σχεδόν διπλασιαστεί στο 35%, από μόλις 18% στις αρχές του 2020.
Αυτό δείχνει ότι χρησιμοποιούν τα μεγάλα Σαββατοκύριακα και τις περιόδους εκτός αιχμής για να αποδράσουν πιο συχνά, αντί να αποθηκεύουν όλα τα ταξίδια για μία μόνο ετήσια άδεια.
«Είναι σαφές ότι οι γυναίκες διαδραματίζουν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο σε όλες τις ταξιδιωτικές αποφάσεις, δήλωσε ο Andrew Smith, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, στην Agoda.
Εφοδιασμένοι με δεδομένα σχετικά με τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των γυναικών όσον αφορά τις κρατήσεις, οι ηγέτες του κλάδου φιλοξενίας έχουν την ευκαιρία να επανεκτιμήσουν την προσέγγισή τους στη διαχείριση των επισκεπτών.
Προσαρμόζοντας προληπτικά τις προσφορές στις προτιμήσεις των γυναικών ταξιδιωτών, τα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες στους επισκέπτες και να εξασφαλίσουν την αφοσίωση ενός δημογραφικού στοιχείου που αναμένεται να αναδιαμορφώσει τα ταξίδια στην Ασία.
Η υιοθέτηση αυτών των τάσεων μπορεί να βοηθήσει στην τοποθέτηση της επιχείρησης σας σε ένα ταχέως εξελισσόμενο ταξιδιωτικό τοπίο».
Πού πρέπει να εστιάσουν οι ξενοδόχοι για να προσελκύσουν γυναίκες
- Αναπτύξτε εμπειρίες που περιλαμβάνουν μοναδικές τοπικές δραστηριότητες και αναδείξτε λιγότερο γνωστά αξιοθέατα.
Το ενδιαφέρον των γυναικών για την ανακάλυψη νέων προορισμών σηματοδοτεί τη ζήτηση για περιηγήσεις, πολιτιστικά εργαστήρια και προτάσεις για «κρυμμένα διαμάντια» πέρα από το τυπικό τουριστικό πρόγραμμα. - Επισημάνετε αναδυόμενα τουριστικά προϊόντα, όπως premium εκδρομές μόνο για γυναίκες.
Για παράδειγμα, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες σχεδιάζουν πλέον εμπειρίες αποκλειστικά για γυναίκες ταξιδιώτες. - Χτίστε εμπιστοσύνη με τις γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες, διασφαλίζοντας 24ωρη ασφάλεια, καλά φωτισμένους κοινόχρηστους χώρους, ασφαλείς ορόφους πρόσβασης και επιλογές όπως ορόφους μόνο για γυναίκες ή γυναικείους κοιτώνες σε ξενώνες.
- Οι γυναίκες συχνά επενδύουν περισσότερο σε είδη προσωπικής φροντίδας, από προϊόντα περιποίησης μαλλιών και δέρματος μέχρι αρώματα και εργαλεία ομορφιάς.
Αποθηκεύστε δημοφιλή είδη όπως ισιωτικά μαλλιών, μπικουτί και πιστολάκια υψηλής ισχύος, μαζί με καθημερινά απαραίτητα είδη όπως προϊόντα μακιγιάζ και αφαίρεσης βερνικιού νυχιών. Προσθέσετε στη λίστα σας δωρεάν σαπούνια και σαμπουάν υψηλής ποιότητας.