
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Αμερικανίδες άνω των 50 ετών, είναι μία ισχυρή δημογραφική ομάδα για ταξίδια, όπως αποκαλύπτει η μελέτη “Invisible No More: The Ageless Adventurers” της JourneyWoman.
Οι ταξιδιώτισσες αυτής της ηλικιακής ομάδας αποτελούν ένα υπολογίσιμο τμήμα. Τα δεδομένα για τις δαπάνες τους που επιβεβαιώνουν αυτή την πραγματικότητα, είναι εξίσου εντυπωσιακά.
Τα στοιχεία δείχνουν πως η οικονομική δύναμη αυτής της αγοράς είναι ένα χρυσωρυχείο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.
- Στη Βόρεια Αμερική, το 41% αντιπροσωπεύουν μια ταξιδιωτική αγορά αξίας 245 δις δολαρίων.
- Στις ΗΠΑ, το 40% των γυναικών ταξιδιωτών είναι άνω των 55 ετών και η αγοραστική τους δύναμη ανέρχεται σε 214 δις δολάρια.
- Οι τουριστικές δαπάνες τους αναμένεται να υπερδιπλασιαστούν, φτάνοντας τα 519 δις έως το 2035.
Ενώ η τουριστική βιομηχανία επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στην προσέγγιση των Millennials, αγνοεί -ή τουλάχιστον αποτυγχάνει να αναγνωρίσει και να προσεγγίσει πλήρως-τους Baby Boomers και τη Gen Χ και ιδιαίτερα τις γυναίκες ταξιδιώτες ηλικίας 50+.
Οι τουρίστριες (45%) άνω των 50 ετών λένε ότι ο κλάδος θα μπορούσε να κάνει καλύτερη δουλειά στην κατανόηση των ηλικιωμένων γυναικών ταξιδιωτών.
Αυτή η δημογραφική ομάδα έχει επίσης μια μοναδική προσέγγιση στην εξερεύνηση του κόσμου, που πρέπει να αναγνωριστεί και να υιοθετηθεί πλήρως.
Οι γυναίκες θέλουν να μάθουν πώς ζουν οι γυναίκες σε άλλες χώρες. Δεν ταξιδεύουν απλώς για να δουν τα 10 πιο δημοφιλή μέρη. Προσπαθούμε πραγματικά να κατανοήσουμε ένα μέρος και την κουλτούρα του, αλλά και να γνωρίσουμε πώς ζουν οι γυναίκες εκεί.