
Μια νέα τάση στα ταξίδια των Αμερικανών φαίνεται πως κάνει την εμφάνισή της. Πρόκειται για τον τουρισμό κοσμητολογίας, του οποίου η επιρροή στις αποφάσεις για ταξίδια συνεχώς αυξάνεται όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα της FlightHub, θυγατρικής της Momentum Ventures.
Στην μελέτη, συμμετείχαν 2.000 Αμερικανοί, διερευνώντας πώς ο τουρισμός καλλυντικών και ευεξίας επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις περισσότερο από ποτέ.
Κόστος και κοινωνικές επιδράσεις στις αποφάσεις ταξιδιού
Ενώ ο ιατρικός τουρισμός δεν είναι ένα νέο φαινόμενο, η εμφάνιση του τουρισμού κοσμητολογίας προσθέτει μια νέα διάσταση στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό.
Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες (46%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν σε άλλη πόλη ή χώρα για μια καλλυντική θεραπεία εάν ήταν πιο προσιτή ή πρόσφεραν εξειδικευμένες υπηρεσίες, με το 48% να εκφράζει δισταγμό.
Η τιμή φαίνεται να είναι ένας σημαντικός παράγοντας, με το 85% των συμμετεχόντων να αναγνωρίζουν τη σημασία της και πάνω από τους μισούς υποδεικνύουν ότι παίζει κρίσιμο ή εξαιρετικά κρίσιμο ρόλο.
Εκτός από το κόστος, η οικογένεια και οι φίλοι ήταν βασικές επιρροές για το 83% των ερωτηθέντων, ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι επιδοκιμασίες διασημοτήτων και οι νέες τάσεις στα καλλυντικά συνεχίζουν να διαμορφώνουν τη στάση των καταναλωτών.
Δημοφιλή τα ταξίδια ευεξίας
Τα ταξίδια ευεξίας σημειώνουν επίσης άνοδο, με το 66% των ερωτηθέντων να εκδηλώνουν ενδιαφέρον να επισκεφθούν προορισμούς για παραδοσιακά καταφύγια ευεξίας ή χαλάρωσης.
Περισσότεροι από τους μισούς (57%) πιστεύουν ότι η ανάπτυξη του τουρισμού ευεξίας μετατρέπει τους προορισμούς σε κέντρα ευεξίας και το 52% λέει ότι είναι πλέον πιο πιθανό να επιλέξει τοποθεσίες ταξιδιού με βάση τις ανέσεις υγείας και αυτοεξυπηρέτησής του, συμπεριλαμβανομένων των καταφύγια γιόγκα και των κέντρων ολιστικής ευεξίας.
Επιπλέον, η τάση του συνδυασμού διακοπών με καλλυντικές θεραπείες βρίσκεται σε άνοδο, με το 44% των ερωτηθέντων να αναγνωρίζει ότι γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο μεταξύ της οικογένειας και των φίλων τους.
Οι τάσεις δαπανών των ταξιδιωτών
Αυτό το αυξανόμενο ενδιαφέρον αντανακλάται στις συνήθειες δαπανών των ταξιδιωτών. Κατά μέσο όρο, οι ερωτηθέντες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν 1.857 δολάρια σε ένα καταφύγιο ευεξίας, με όσους σκέφτονται τέτοια ταξίδια να έχουν προϋπολογισμό περίπου 2.047 δολάρια.
Ομοίως, το μέσο ποσό που οι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε μια αισθητική επέμβαση είναι 1.785 δολάρια, αυξάνοντας στα 2.518 δολάρια μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν σοβαρά ταξίδια καλλυντικών.
Για όσους αναζητούν προσιτές αισθητικές επεμβάσεις στο εξωτερικό, ο προϋπολογισμός αυξάνεται στα 2.772 δολάρια, υπογραμμίζοντας τους οικονομικούς παράγοντες που εμπλέκονται σε αυτές τις αποφάσεις.