Woman touching digital interface

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον τρόπο που ταξιδεύει η Gen Z γενιά, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας της Opinium που διεξήχθη από τη Multitrip.com.

Ειδικότερα, έως και το 45% της εν λόγω γενιάς είτε έχει ήδη χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να προγραμματίσει διακοπές είτε σκοπεύει να το κάνει φέτος.

Είτε πρόκειται για μια απόδραση στην πόλη ή μια περιπέτεια, το ΑΙ γίνεται γρήγορα ο αγαπημένος ταξιδιωτικός σύντροφος για τους νεότερους ταξιδιώτες.

  • Από το 45% των Gen Zταξιδιωτών, το ένα τέταρτο (25%) το έχουν ήδη χρησιμοποιήσει για να επιλέξουν τον προορισμό τους, από 20% το 2024.
  • Οι millennialsακολουθούν σε κοντινή απόσταση με 22%, από 18% πέρυσι, ενώ η χρήση της Γενιάς Χ έχει υπερδιπλασιαστεί, αυξανόμενη από 4% σε 10%.
  • Οι baby boomers, ωστόσο, δεν παρουσιάζουν καμία αλλαγή, παραμένοντας μόλις στο 3%.

Σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, το 15% των ερωτηθέντων έχει χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για να επιλέξει έναν προορισμό διακοπών και το 31% σχεδιάζει να τη χρησιμοποιήσει στο μέλλον. Περίπου οι μισοί (55%), ωστόσο, δηλώνουν ότι δεν θα το χρησιμοποιήσουν ποτέ.

Άλλες πηγές έμπνευσης για τα ταξίδια τους περιλαμβάνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (36%), τα οποία χρησιμοποιούνται από περισσότερους από τους μισούς της Γενιάς Ζ και των Millennials, καθώς και την τηλεόραση και τον κινηματογράφο (39%), τα οποία χρησιμοποιούνται από όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Υπάρχει επίσης αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για τον σχεδιασμό δρομολογίων, με το 14% των ερωτηθέντων να το έχουν κάνει (αυξάνοντας το ποσοστό στο 24% της Γενιάς Ζ) και το 30% να σκοπεύει να το κάνει.