
Νέα δεδομένα από την τελευταία Έρευνα Προθέσεων Καλοκαιρινών Ταξιδιών του Συνδέσμου Βιομηχανίας Τροχόσπιτων (RVIA) δείχνουν ότι 44 εκατ. Αμερικανοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με αυτοκινούμενα μέσα αυτό το καλοκαίρι.
Το εν λόγω νούμερο καταδεικνύει τη συνεχιζόμενη ισχύ του τροχόσπιτου ως προτιμώμενη επιλογή διακοπών για εκατομμύρια ταξιδιώτες αναψυχής, σύμφωνα με έκθεση του RVIA News & Insights.
Όπως φαίνεται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναζητούν λιγότερο πλήθος και μεγαλύτερη ευελιξία. Σημαντικές αργίες όπως η Ημέρα Μνήμης και η 4η Ιουλίου παραμένουν οι βάσεις για τα ταξίδια (61 εκατ. και 54 εκατ. ταξιδιώτες, αντίστοιχα) και θα συνεχίσουν να βλέπουν εισροή επισκεπτών.
Ποιος ταξιδεύει
Ο ενθουσιασμός για ταξίδια με τροχόσπιτα παραμένει ισχυρός σε όλους τους τομείς, με το 92% των σημερινών ιδιοκτητών τροχόσπιτων και το 88% των ταξιδιωτών που σκοπεύουν να τα χρησιμοποιήσουν να σχεδιάζουν ταξίδια αυτό το καλοκαίρι.
Οι Millennials (83%) και η Gen Z (81%) γενιά είναι οι πιο ενθουσιώδεις ηλικιακές ομάδες, δείχνοντας την υψηλότερη πρόθεση να ταξιδέψουν με τροχόσπιτο – υπογραμμίζοντας μια συνεχιζόμενη γενεαλογική μετατόπιση στο ενδιαφέρον και την ιδιοκτησία τροχόσπιτων.
Οι ιδιοκτήτες τροχόσπιτων δεν περιορίζουν τις περιπέτειές τους σε ένα ή δύο Σαββατοκύριακα. Πολλοί σχεδιάζουν να ταξιδέψουν κατά τη διάρκεια των μεγάλων καλοκαιρινών διακοπών, όπως η Ημέρα Μνήμης και η Ημέρα Εργασίας, καθώς και να κάνουν επιπλέον ταξίδια καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ενισχύοντας την ευελιξία και την ελκυστικότητα των τροχόσπιτων και τις μακροπρόθεσμες διακοπές.
Που ταξιδεύουν
Τα μικρότερα ταξίδια, όπως ορίζονται σε απόσταση επτά ωρών οδήγησης από το σπίτι, θα είναι τα πιο δημοφιλή, προτιμώντας τα μεγάλα Σαββατοκύριακα και τις περιφερειακές αποδράσεις. Τα εθνικά πάρκα, τα κάμπινγκ και οι επισκέψεις για να δουν την οικογένεια και τους φίλους τους είναι κορυφαίοι προορισμοί για τους φετινούς καλοκαιρινούς ταξιδιώτες.
Άλλα σημαντικά σημεία:
- Το 42% όλων των προγραμματισμένων ταξιδιών αυτό το καλοκαίρι θα είναι οδικά ταξίδια, γεγονός που υπογραμμίζει το ευρύ ενδιαφέρον για το στυλ ταξιδιού που η μετακίνηση με τροχόσπιτο κάνει ακόμα πιο ελκυστική.
- Οι Millennials (40%) είναι οι πιο πιθανό να αγοράσουν τροχόσπιτο τον επόμενο χρόνο, ενώ η Γενιά Z (45%) και οι Millennials (42%) είναι οι κορυφαίοι χρήστες στο διαδίκτυο που αναζητούν πληροφορίες για ταξίδια με τροχόσπιτα.
- Η τηλεργασία και η μάθηση διαμορφώνουν τα ταξιδιωτικά σχέδια ιδιαίτερα μεταξύ των ταξιδιωτών της Γενιάς Z και των Millennials.