
Η Newmarket Holidays παρουσίασε τη νέα καλοκαιρινή έκδοση του φυλλαδίου της για την περίοδο 2025-2027, ενισχύοντας τη διεθνή της παρουσία με 10 νέα ταξιδιωτικά πακέτα και σημαντική εκπτωτική πολιτική.
Η Ελλάδα περιλαμβάνεται μεταξύ των βασικών προορισμών, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της θέση στον ευρωπαϊκό τουριστικό χάρτη.
Το νέο φυλλάδιο περιλαμβάνει νέες διαδρομές σε προορισμούς όπως η Σλοβενία, η Κροατία, η Ιταλία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, με ξεχωριστή αναφορά σε συνδυαστικά πακέτα κρουαζιέρας και διαμονής στα ελληνικά νησιά, αλλά και στην Αλάσκα, την Καραϊβική και την Κόστα Ρίκα.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 15% σε περισσότερες από 120 εκδρομές, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και σε διεθνείς προορισμούς, για κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν έως τις 31 Ιουλίου. Η προσφορά περιλαμβάνει μικρής και μεγάλης διάρκειας ταξίδια, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και αναγκών.
Σημαντική είναι και η επέκταση της Premier Collection της εταιρείας, με μικρές οργανωμένες ομάδες να ταξιδεύουν σε λιγότερο εμπορικά αλλά ιδιαίτερα ελκυστικά σημεία όπως το Φριούλι και η Τεργέστη στη βορειοανατολική Ιταλία, αλλά και στις ιταλικές και γαλλικές Ριβιέρες.
Η Newmarket Holidays ενισχύει την εμπορική της στρατηγική με νέα τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια που θα προβληθεί σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, περιλαμβάνοντας αυθεντικά στιγμιότυπα από εκδρομές και προτρέποντας το κοινό να κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων.
Όπως δήλωσε η Hayley Morris, επικεφαλής πωλήσεων και συνεργασιών της εταιρείας, «το νέο φυλλάδιο προσφέρει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες μια εξαιρετική πρόταση πώλησης, με 10 καινούργιες εκδρομές, ισχυρά εκπτωτικά κίνητρα και την αξιοπιστία των συνοδευόμενων πακέτων της Newmarket Holidays. Με πτήσεις, διαμονή, μεταφορές και ξεναγούς ενταγμένα στην τιμή, πρόκειται για μια ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση για τους ταξιδιώτες που αναζητούν αξία, εμπειρία και σιγουριά».
Η παρουσία της Ελλάδας σε κεντρική θέση στα νέα πακέτα αναμένεται να συμβάλει περαιτέρω στην ενίσχυση των κρατήσεων για τη χώρα τα επόμενα δύο χρόνια, ιδιαίτερα σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για εμπειρίες συνδυασμένου χαρακτήρα όπως τα tour and cruise ταξίδια.
Τα νέα έντυπα της εταιρείας είναι ήδη διαθέσιμα μέσω της πλατφόρμας TradeGate.