Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το καλοκαίρι του 2025 εξελίσσεται σε μια σημαντική ταξιδιωτική σεζόν. Οι Γερμανοί τουρίστες (39%) σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα στα επερχόμενα ταξίδια τους από ό,τι το 2024, σύμφωνα με την Booking.com.

Η Μπιμπιόνε της Ιταλίας βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με τους παγκόσμιους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους αυτό το καλοκαίρι. Ο συνδυασμός θερμού κλίματος, ηλιόλουστων παραλιών και νόστιμης ιταλικής κουζίνας την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική για καλοκαιρινές διακοπές.

Τα εναλλακτικά καταλύματα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή. Φέτος, οι τουρίστες από τη Γερμανία, αναζητούν περισσότερο χώρο, άνεση και αυθεντικότητα. Τα διαμερίσματα διακοπών και οι ξενώνες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.

Κορυφαίοι ταξιδιωτικοί προορισμοί για Γερμανούς το καλοκαίρι του 2025

  • Μπιμπιόνε, Ιταλία
  • Βαρκελώνη, Ισπανία
  • Αμβούργο, Γερμανία
  • Ρίμινι, Ιταλία
  • Βερολίνο, Γερμανία

Οι οικογένειες αναζητούν εμπειρίες σύνδεσης

Για το 49% των Γερμανών γονέων, τα ταξίδια είναι μια από τις κορυφαίες προτεραιότητες τους για φέτος και οι οικογενειακές διακοπές θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο αυτό το καλοκαίρι.

Θέλουν κάτι περισσότερο από απλώς ήλιο και χαλάρωση. Οι γονείς (84%), αναζητούν αποδράσεις με ποικιλία πολιτισμών και εμπειριών για τα παιδιά τους.
Είτε αυτό σημαίνει εξερεύνηση των κρυστάλλινων ακτών της Κροατίας είτε απόλαυση νόστιμης ιταλικής κουζίνας, οι οικογένειες θέλουν να κάνουν κρατήσεις για ταξίδια που εμπνέουν την περιέργεια και τη σύνδεση.

Ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται αυτά τα ταξίδια γίνεται ευκολότερος και πιο έξυπνος χάρη στην τεχνολογία.

Οι οικογένειες πρωτοστατούν στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την απλοποίηση του σχεδιασμού ταξιδιών (86%) -περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ομάδα- κάνοντας τη διαδικασία ταχύτερη και πιο αποτελεσματική.

Κορυφαίοι καλοκαιρινοί ταξιδιωτικοί προορισμοί για γερμανικές οικογένειες

  • Μπιμπιόνε, Ιταλία
  • Ρίμινι, Ιταλία
  • Πούλα, Κροατία
  • Λίντο ντι Τζεσόλο, Ιταλία
  • Πόρετς, Κροατία

Κοινές περιπέτειες στη φύση

Τα ομαδικά ταξίδια κερδίζουν έδαφος αυτό το καλοκαίρι, με το 13% των Γερμανών ταξιδιωτών να σχεδιάζουν ταξίδια με φίλους.

Αυτή η τάση καθοδηγείται από τη Gen Z, με το 25% να επιλέγει ομαδικά ταξίδια. Αυτοί οι νεότεροι τουρίστες αναζητούν εμπειρίες που συνδυάζουν την κοινωνική αλληλεπίδραση με τη φύση, με το 21% να προτιμά δραστηριότητες όπως η παρατήρηση των άστρων και οι υπαίθριες περιπέτειες.

Αυτό ευθυγραμμίζεται με ένα ευρύτερο κίνημα, με το 47% των Γερμανών ταξιδιωτών να εκφράζουν την επιθυμία να εξερευνήσουν φυσικά τοπία όπως λίμνες, βουνά και εθνικά πάρκα.

Κορυφαίοι καλοκαιρινοί ταξιδιωτικοί προορισμοί για ομάδες

  • Βαρκελώνη, Ισπανία
  • Αμβούργο, Γερμανία
  • Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Ισπανία
  • Πούλα, Κροατία
  • Μάλαγα, Ισπανία

Τα ζευγάρια εκτιμούν ολοένα και περισσότερο τις κοινές αναμνήσεις

Το 2025, τα ζευγάρια θα εκτιμούν ολοένα και περισσότερο τις αξέχαστες εμπειρίες έναντι των υλικών δώρων.

Η σημαντική πλειονότητα όλων των γενεών -το 66% των Γερμανών Millennials, το 68% της Gen Z και το 45% των Baby Boomers–  προτιμούν το δώρο του ταξιδιού έναντι άλλων.

Αυτή η μετατόπιση ευθυγραμμίζεται με το 48% των Γερμανών που σχεδιάζει μια απόδραση με τον σύντροφo του φέτος.

Κορυφαίοι καλοκαιρινοί ταξιδιωτικοί προορισμοί για ζευγάρια

  • Αμβούργο, Γερμανία
  • Βαρκελώνη, Ισπανία
  • Βερολίνο, Γερμανία
  • Πάλμα ντε Μαγιόρκα, Ισπανία
  • Παρίσι, Γαλλία

Οι τάσεις στη διαμονή

Ενώ τα ενοικιαζόμενα δωμάτια διακοπών και οι ξενώνες είναι τα πιο δημοφιλή καταλύματα για τους Γερμανούς ταξιδιώτες αυτό το καλοκαίρι -προσφέροντας άνεση, ευκολία και τοπική γοητεία- εξερευνούν όλο και περισσότερο άλλες επιλογές.
Οι τάσεις στη διαμονή ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο του ταξιδιώτη:

  • Οι Γερμανοί ομαδικοί τουρίστες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για ριάντ και σαλέ, με τις αναζητήσεις για αυτά στο +49% και +21% αντίστοιχα, σε ετήσια βάση.
  • Το ενδιαφέρον των οικογενειών επικεντρώνεται σε βίλες και κάμπινγκ, τα οποία παρουσιάζουν αύξηση στις αναζητήσεις 21% και 14% αντίστοιχα.
  • Τα ζευγάρια ενδιαφέρονται ολοένα και περισσότερο για ριόκαν και κάμπινγκ, τα οποία παρουσίασαν άνοδο 58% και 21% αντίστοιχα.