
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία Qantas επιβεβαίωσε τα στοιχεία πελατών της (όνομα, email και διεύθυνση κατοικίας) που αποκαλύφθηκαν σε κυβερνοεπίθεση την περασμένη εβδομάδα σε ένα από τα κέντρα επικοινωνίας της.
Ο αερομεταφορέας δήλωσε ότι έχουν εκτεθεί δεδομένα που συνδέονται με 5,7 εκατομμύρια μοναδικούς πελάτες, συμπεριλαμβανομένων περίπου 4 εκατομμυρίων αρχείων πελατών που περιέχουν όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στοιχεία τακτικού επιβάτη της Qantas.
Επιπλέον 1,3 εκατομμύρια εκτεθειμένα αρχεία πελατών περιελάμβαναν επίσης έναν συνδυασμό κατοικιών και επαγγελματικών διευθύνσεων, ενώ 1,1 εκατομμύριο αρχεία περιείχαν επίσης ημερομηνία γέννησης.
Οι αριθμοί τηλεφώνου 900.000 πελατών και το αναγραφόμενο φύλο 400.000 παραβιάστηκαν επίσης, μαζί με τις προτιμήσεις γευμάτων 10.000 ταξιδιωτών.
«Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι έχουν δημοσιοποιηθεί προσωπικά δεδομένα που έχουν κλαπεί από την Qantas, αλλά, με την υποστήριξη εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων στον κυβερνοχώρο, συνεχίζουμε να παρακολουθούμε ενεργά, ανέφερε η αεροπορική εταιρεία σε ανακοίνωση της, επιβεβαιώνοντας ότι δεν αποθηκεύτηκαν στοιχεία πιστωτικής κάρτας, προσωπικά οικονομικά στοιχεία ή στοιχεία διαβατηρίου στο παραβιασμένο σύστημα.
Δεν έγινε πρόσβαση σε κωδικούς πρόσβασης, PIN και στοιχεία σύνδεσης ούτε παραβιάστηκαν.
Τα δεδομένα που παραβιάστηκαν δεν επαρκούν για την πρόσβαση σε αυτούς τους λογαριασμούς τακτικών επιβατών.»
Η Qantas είπε ότι έχει αρχίσει να «αποστέλλει σταδιακά email» στους επιβάτες που επηρεάζονται, ενώ μια ειδική υπηρεσία υποστήριξης παραμένει διαθέσιμη.
«Από το περιστατικό, έχουμε θέσει σε εφαρμογή μια σειρά από πρόσθετα μέτρα κυβερνοασφάλειας για την περαιτέρω προστασία των δεδομένων των πελατών μας και συνεχίζουμε να εξετάζουμε τι συνέβη, δήλωσε η Vanessa Hudson, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Qantas.
Παραμένουμε σε συνεχή επαφή με τον Εθνικό Συντονιστή Κυβερνοασφάλειας, το Αυστραλιανό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας και την Αυστραλιανή Ομοσπονδιακή Αστυνομία».