Τέσσερα νέα ξενοδοχειακά brands, μεταξύ αυτών και οι πρώτες soft brand προτάσεις του ομίλου, ανακοίνωσε η Minor Hotels, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για περαιτέρω ανάπτυξη και διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου της.

Ο παγκόσμιος όμιλος, με παρουσία σε 57 χώρες και περισσότερες από 560 μονάδες, προχωρά σε δυναμικό rebranding, επενδύοντας στην καινοτομία, την εμπειρία του επισκέπτη και τη διαφοροποίηση ανά τμήμα της αγοράς.

Τα νέα brands που εντάσσονται στο δυναμικό της Minor Hotels είναι:

The Wolseley Hotels

Εμπνευσμένο από το εμβληματικό εστιατόριο της Piccadilly, το brand φέρνει την κομψότητα της βρετανικής αισθητικής σε συνδυασμό με ευρωπαϊκή φινέτσα και παγκόσμια επιρροή. Οι μονάδες του αποπνέουν αίσθηση διαχρονικής πολυτέλειας και πολιτιστικής εμπειρίας.

Minor Reserve Collection

Πρόκειται για soft brand πολυτελείας που στοχεύει σε επισκέπτες που αναζητούν μοναδικές εμπειρίες φιλοξενίας με έμφαση στη διαφοροποίηση και την αυθεντικότητα. Κάθε μονάδα επιλέγεται για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την αδυνατότητα αντιγραφής της εμπειρίας που προσφέρει.

Colbert Collection

Ένα premium soft brand που εστιάζει στη γαστρονομία και την κοινωνική διάδραση. Οι μονάδες της συλλογής θα προσφέρουν curated εμπειρίες, τοπικά εστιατόρια και προγράμματα που ενισχύουν τη σύνδεση με την τοπική κοινότητα και τον πολιτισμό.

iStay Hotels

Μια πρόταση για τη μεσαία κατηγορία, με έμφαση στη λειτουργικότητα, τη σχέση ποιότητας-τιμής και την τεχνολογία. Τα iStay ξενοδοχεία προσφέρουν προσιτές, απλές και σύγχρονες υπηρεσίες σε κομβικούς αστικούς προορισμούς.

Τα νέα brands έρχονται να προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες αλυσίδες του ομίλου – Anantara, Elewana, Tivoli, NH Collection, Avani, nhow, NH και Oaks – ενισχύοντας τη στρατηγική παρουσίας της Minor Hotels σε όλες τις βαθμίδες της ξενοδοχειακής αγοράς.

Σύμφωνα με τον Ian Di Tullio, Chief Commercial Officer της Minor Hotels, «κάθε νέο brand έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες της αγοράς και να ανταποκρίνεται στις νέες απαιτήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών. Η επέκτασή μας σε νέα segments δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στους συνεργάτες μας, ενώ ενισχύει το αποτύπωμά μας παγκοσμίως».

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την παρουσίαση του masterbrand «Minor Hotels» τον Μάρτιο του 2025, μέσω του οποίου ο όμιλος αναδιοργάνωσε τη δομή του loyalty προγράμματος Minor DISCOVERY, ενίσχυσε τις ψηφιακές του υποδομές και δημιούργησε μια ενιαία καταναλωτική ταυτότητα.

Η Minor Hotels στοχεύει σε περαιτέρω ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της, θέτοντας ως στόχο την επίτευξη των 850 μονάδων παγκοσμίως έως το τέλος του 2027. Οι πρώτες ανακοινώσεις για τις νέες μονάδες των The Wolseley Hotels, Minor Reserve Collection, Colbert Collection και iStay αναμένονται τους επόμενους μήνες.