Μια νέα πρωτοβουλία με στόχο να φέρει τις οικογένειες πιο κοντά φέτος το καλοκαίρι παρουσίασε η EasyJet, καθώς έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τα δύο τρίτα (68%) των γονιών δυσκολεύονται να βρουν ποιοτικό χρόνο με τα παιδιά τους λόγω της χρήσης προσωπικών συσκευών, των social media και των πιεστικών προγραμμάτων.

Η αεροπορική εταιρεία συνεργάστηκε με τη συγγραφέα, παρουσιάστρια και μητέρα Κέιτι Πάιπερ, καθώς και με την ειδικό στην παιδική ανάπτυξη Τάνιθ Κάρεϊ, για τη δημιουργία της πρωτοβουλίας «Airplane Mode». Σε αυτήν περιλαμβάνεται ένα επιτραπέζιο παιχνίδι καρτών που ενθαρρύνει την οικογενειακή συζήτηση από τη στιγμή της αναχώρησης και βοηθά γονείς και παιδιά να προσεγγίσουν θέματα που τους απασχολούν σήμερα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με την έρευνα που ανέθεσε η EasyJet σε 2.000 Βρετανούς γονείς και παιδιά ηλικίας 11 έως 17 ετών, το 69% των γονιών ανησυχεί για τις επιπτώσεις των social media και του χρόνου μπροστά σε οθόνες στα παιδιά τους. Παράλληλα, το 71% παραδέχεται ότι και οι ίδιοι περνούν υπερβολικά πολύ χρόνο στο κινητό τους, ενώ το 60% αναγνωρίζει υπερβολική χρήση social media.

Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) των παιδιών δηλώνει ότι γνωρίζει περισσότερα για τους αγαπημένους τους influencers παρά για τους ίδιους τους γονείς τους. Ωστόσο, επτά στους δέκα γονείς (69%) θεωρούν ότι οι διακοπές αποτελούν την καλύτερη ευκαιρία για ουσιαστική επαφή με τα παιδιά τους.

Οι διακοπές αναδεικνύονται ως βασική προτεραιότητα για την ευημερία της οικογένειας, με τα νοικοκυριά να πραγματοποιούν κατά μέσο όρο δύο ταξίδια τον χρόνο όταν τα παιδιά είναι ηλικίας 6 έως 18 ετών. Σχεδόν οι μισοί (48%) δηλώνουν ότι σκοπεύουν να κάνουν περισσότερες οικογενειακές διακοπές φέτος, επικαλούμενοι ως βασικά κίνητρα την ποιοτική επαφή (52%), την ευεξία (42%) και την επανασύνδεση με οικογένεια και φίλους (40%).

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η EasyJet δημιούργησε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι καρτών γεμάτο ερωτήσεις που προκαλούν συζητήσεις για θέματα όπως οι άνθρωποι, τα μέρη, η εργασία και το σχολείο. Περιλαμβάνει επίσης δοκιμασίες τύπου παντομίμας και ερωτήσεις που ενθαρρύνουν τα μέλη της οικογένειας να μοιραστούν συμβουλές και εμπειρίες.

Το παιχνίδι θα διανεμηθεί δωρεάν στις οικογένειες που ταξιδεύουν με την EasyJet κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών, με χιλιάδες πακέτα να προσφέρονται σε αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου από τις 9 Ιουλίου (μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων).

Η Κέιτι Πάιπερ δήλωσε: «Η πρωτοβουλία Airplane Mode της EasyJet είναι μια εξαιρετική υπενθύμιση για τις οικογένειες να εκμεταλλευτούν τις καλοκαιρινές διακοπές ως ευκαιρία επανασύνδεσης και να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Είναι τόσο σημαντικό να βρίσκουμε χρόνο για πραγματικές σχέσεις και να βιώνουμε τη χαρά της παρουσίας με την οικογένειά μας – αλλά αυτό δεν είναι πάντα εύκολο!»

Ο διευθύνων σύμβουλος της EasyJet, Κέντον Τζάρβις, σχολίασε:

«Στην EasyJet, μας ενδιαφέρει να δημιουργούμε οικογενειακές πρωτοβουλίες που κάνουν τα ταξίδια διασκεδαστικά και πιο εύκολα για τους γονείς. Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι μία από τις λίγες στιγμές του χρόνου όπου οι οικογένειες είναι μαζί χωρίς τους συνήθεις περισπασμούς, μια τέλεια ευκαιρία για ποιοτικό χρόνο χωρίς οθόνες».

Η ειδικός στην παιδική ανάπτυξη Τάνιθ Κάρεϊ πρόσθεσε:

«Η πρωτοβουλία Airplane Mode είναι ένας έξυπνος τρόπος για να ανακόψουμε την εξάρτηση από τα κινητά και να ενισχύσουμε τους δεσμούς μέσα στην οικογένεια. Ξεκινώντας τις διακοπές με ένα τέτοιο παιχνίδι στέλνουμε το μήνυμα ότι η ποιοτική επαφή αποτελεί προτεραιότητα από την πρώτη κιόλας στιγμή».

Πάνω από 6.000 πακέτα με το παιχνίδι θα διανεμηθούν στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως Gatwick, Luton, Bristol, Manchester, Edinburgh και Belfast, αυτό το καλοκαίρι.