Η Ελλάδα συνεχίζει να ξεχωρίζει ως ένας από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς της Ευρώπης και η Hyatt έχει δεσμευτεί να επεκτείνει με περίσκεψη την παρουσία της σε όλη τη χώρα.

Με μια σαφή, μακροπρόθεσμη στρατηγική, η Hyatt εστιάζει σε βασικά τμήματα και προορισμούς που ευθυγραμμίζονται με την εξελισσόμενη ζήτηση των ταξιδιωτών και τα ενδιαφέροντα των ιδιοκτητών.

Επικεφαλής αυτής της προσπάθειας είναι ο Nikita Kapustkin, ο οποίος ηγείται των αναπτυξιακών δραστηριοτήτων της Hyatt στην Ελλάδα με έμφαση στις ισχυρές τοπικές σχέσεις και στις ευκαιρίες ανάπτυξης υψηλού αντίκτυπου.

Προσωπική δέσμευση για την Ελλάδα

Για να ενισχύσει τη δέσμευση της Hyatt στην ελληνική αγορά, ο Nikita Kapustkin θα εγκατασταθεί προσωρινά στην Αθήνα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, με επιπλέον προγραμματισμένο χρόνο παραμονής στη χώρα κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου.

Η παρουσία του αντανακλά την πεποίθηση της Hyatt ότι η επιχείρηση είναι προσωπική και ότι οι τοπικές σχέσεις, η πολιτισμική κατανόηση και η εγγύτητα στην αγορά είναι το κλειδί για την επιτυχημένη ανάπτυξη.

Οπως είπε “βρίσκομαι στην Αθήνα καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, με σχέδια να επιστρέψω τον Σεπτέμβριο/Οκτώβριο.

Αυτό αντικατοπτρίζει τη μακροπρόθεσμη δέσμευση μας στη χώρα και τη σημασία που δίνουμε στην οικοδόμηση προσωπικών, επιτόπιων σχέσεων, άλλωστε, στη Hyatt, το Business is Personal”.

Αθήνα: Απελευθέρωση του αστικού δυναμικού

Με το Grand Hyatt Athens ήδη εδραιωμένο, η Hyatt επιδιώκει να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία της στα πολυτελή, ανώτερα και ανώτερα τμήματα της Αθήνας.

Λαμβάνοντας υπόψη τα χαρτοφυλάκια πολυτελείας και lifestyle της Hyatt, η ομάδα ανάπτυξης επικεντρώνεται στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, μια περιοχή πλούσια σε ανεκμετάλλευτες δυνατότητες για αστική φιλοξενία υψηλών προδιαγραφών με μάρκες όπως το Park Hyatt ή το ANdAZ.

Θέρετρα: Αναβαθμίζοντας τις νησιωτικές εμπειρίες

Τα παγκοσμίου φήμης νησιά της Ελλάδας προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες για τα brands της Hyatt.
Στους προορισμούς-στόχους περιλαμβάνονται η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Πάρος, η Κρήτη, η Μήλος, η Νάξος, η Πελοπόννησος και το Πόρτο Χέλι.

Κατοικίες όπως το Magma Resort Santorini, μέρος της The Unbound Collection by Hyatt ή το Zélia Halkidiki, ένα ξενοδοχείο Destination by Hyatt, καταδεικνύουν πώς οι αυθεντικές εμπειρίες και ο ξεχωριστός σχεδιασμός μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του επισκέπτη, παρέχοντας παράλληλα ευελιξία στους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές.

Η μάρκα Alila της Hyatt έχει σημειώσει επιτυχία σε ήσυχες, απομακρυσμένες τοποθεσίες όπως το Alila Jabal Akhdar, ιδανικό για έργα εκτός της πεπατημένης.

Η ομάδα ανάπτυξης επιδιώκει να φέρει περισσότερα από την ολοκληρωμένη συλλογή της Hyatt σε προορισμούς αναψυχής όπως η Ρόδος, η Κρήτη, η Κως, η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος.

Ο επικεφαλής ανάπτυξης στην χώρα μας υπογράμμισε πως αυτές οι τοποθεσίες είναι ιδανικές για τις all-inclusive μάρκες μας, προσφέροντας αξία και μοναδικές εμπειρίες τόσο στους επισκέπτες όσο και στους ιδιοκτήτες.

«Η Hyatt διαθέτει το μεγαλύτερο παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο πολυτελών all-inclusive θέρετρων και πιστεύουμε ότι η Ελλάδα είναι ο ιδανικός προορισμός για να αξιοποιήσουμε αυτό το πλεονέκτημα, τόνισε.

Τα Dreams Corfu Resort & Spa και AluaSoul Zakynthos δείχνουν ότι υπάρχει όρεξη τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από την πλευρά των επενδυτών.»

Ευέλικτα μοντέλα λειτουργίας

Πρόσθεσε πως η Hyatt προσφέρει συμφωνίες διαχείρισης και franchise, με ευελιξία προσαρμοσμένη στον προορισμό, την τοποθέτηση της επωνυμίας και τις δυνατότητες των συνεργατών μας.

Είτε επιδιώκετε να λανσάρετε ένα κορυφαίο πολυτελές θέρετρο είτε να αναδιαμορφώσετε ένα υπάρχον περιουσιακό στοιχείο, είμαστε έτοιμοι να εξερευνήσουμε την κατάλληλη δομή για το όραμα σας.