
Ένα σημαντικό ορόσημο κατέγραψε η InterContinental Hotels Group (IHG), καθώς ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε τα ένα εκατομμύριο διαθέσιμα δωμάτια σε λειτουργία παγκοσμίως, ενισχύοντας τη θέση της ως ένας από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους διεθνώς.
Σύμφωνα με το Focus on Travel, η IHG αριθμεί πλέον περισσότερα από 6.700 ξενοδοχεία σε πάνω από 100 χώρες, με ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική που ενισχύεται από τη διευρυμένη γκάμα brands και την επιτυχία του προγράμματος επιβράβευσης IHG One Rewards, ενός από τα μεγαλύτερα loyalty προγράμματα στον κόσμο.
Ο Elie Maalouf, CEO της IHG Hotels & Resorts, ανέφερε:
«Η επίτευξη του ενός εκατομμυρίου δωματίων είναι μια επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης που δείχνουν σε εμάς οι επισκέπτες, οι επενδυτές και οι συνεργάτες μας. Πάνω απ’ όλα, είναι μια γιορτή για τους εργαζομένους μας, που καθημερινά προσφέρουν ζεστή φιλοξενία και δημιουργούν εμπειρίες που μένουν στη μνήμη».
Η IHG συνεχίζει να αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, καταγράφοντας ρεκόρ ανοίγματος δωματίων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025 και παρουσιάζοντας ισχυρή οικονομική απόδοση, με αύξηση εσόδων 8% (2,52 δισ. δολάρια) και λειτουργικό κέρδος +13% στα 604 εκατ. δολάρια. Η διεθνής πληρότητα (RevPAR) αυξήθηκε κατά 1,8%, με τις επιδόσεις στην EMEAA (+4,1%) να ξεχωρίζουν, ενώ στις ΗΠΑ καταγράφηκε άνοδος 1,4%. Αντίθετα, η Κίνα σημείωσε μείωση 3,2%.
Στρατηγικά ανοίγματα σε όλο τον κόσμο
Στο επίκεντρο της ανάπτυξης βρίσκονται αγορές-κλειδιά με σημαντικά νέα ανοίγματα, όπως:
● Kimpton Mas Olas Resort & Spa (Μεξικό): Retreat ευεξίας με spa 25.000 τ.π. και θέα στον Ειρηνικό.
● Holiday Inn Kyoto Gojo (Ιαπωνία): Επιστροφή του brand στο Κιότο, με 183 δωμάτια και πανοραμική θέα.
● voco Malta (Μάλτα): Αστικό θέρετρο με rooftop pool και οικολογική ταυτότητα.
● Hotel Indigo Hainan (Κίνα): Εμπνευσμένο από την τοπική θαλάσσια κουλτούρα των Τάνκα.
Η IHG ανακοίνωσε επίσης το άνοιγμα του 4.000ού ξενοδοχείου της στις ΗΠΑ, καθώς και του 800ού στην Κίνα, που φέτος γιορτάζει 50 χρόνια παρουσίας του ομίλου.
Προοπτικές και νέες επενδύσεις
Με περισσότερα από 2.200 ξενοδοχεία σε αναπτυξιακό pipeline, η IHG σχεδιάζει να ενισχύσει περαιτέρω τη διεθνή παρουσία της, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της σε αγορές υψηλής ανάπτυξης και διευρύνοντας το portfolio της με νέα brands που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ταξιδιωτικές ανάγκες.