Οι περισσότεροι εύποροι ταξιδιώτες από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού  δίνουν προτεραιότητα στην υγεία, με πολλούς να ενσωματώνουν συνήθειες ευεξίας στις διακοπές τους.

Ως αποτέλεσμα τα ταξίδια πολυτελείας στην περιοχή εξελίσσονται, διαμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες με υψηλή αξία επιλέγουν, σχεδιάζουν και βιώνουν τις διακοπές τους.

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση Buzz vs Reality της ILTM που παρουσιάστηκε στο ILTM Asia Pacific 2025, το 84% των εύπορων ταξιδιωτών της Ασίας βελτιώνουν ενεργά την υγεία τους για το μέλλον και πολλοί θέλουν να το κάνουν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Σε άνοδο τα σπα

Ο σύγχρονος ταξιδιώτης ευεξίας θέλει εξατομίκευση. Τέσσερις στους πέντε (80%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι υπηρεσίες ευεξίας προσαρμοσμένες στους προσωπικούς στόχους υγείας (όπως η μείωση του στρες ή η φυσική κατάσταση) είναι πολύ σημαντικές ή απαραίτητες.

Εν τω μεταξύ, το 65% θέλει ατομικές συμβουλές με ειδικούς ευεξίας και το 53% ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει τεχνολογία αιχμής, όπως έξυπνα δαχτυλίδια, για την παρακολούθηση της προόδου.

Μεγάλοι περίπατοι, μεγαλύτερες αποδράσεις

Η ευεξία δεν αφορά βιαστικές θεραπείες που “στριμώχνονται” μεταξύ των διαφόρων συναντήσεων. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (72%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το ιδανικό διάλειμμα ευεξίας εκτείνεται σε 4 έως 8 νύχτες. Οι ερωτηθέντες, ιδιαίτερα από την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, στρέφονται προς πιο αργές, καθηλωτικές εμπειρίες στη φύση, τη γυμναστική και την ψυχική ευεξία.

Γυμναστήριο μέσα στο δωμάτιο ξενοδοχείου

Η ευεξία αλλάζει την εμφάνιση των πολυτελών ξενοδοχείων. Περισσότεροι από τους μισούς (55%) είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για δωμάτια φιλικά προς την ευεξία, εξοπλισμένα με στρώματα γιόγκα ή ποδήλατα γυμναστικής. Ως αποτέλεσμα με το 67% να λέει ότι οι προσφορές ευεξίας των ξενοδοχείων επηρεάζουν τις αποφάσεις κράτησής τους, οι εγκαταστάσεις στο δωμάτιο μπορεί να γίνουν το νέο must-have.

Wellness και οικογενειακά ταξίδια

Τα ταξίδια ευεξίας δεν είναι πλέον ένα μοναχικό άθλημα. Η φιλική προς την οικογένεια ευεξία είναι στη μόδα, με πάνω από τους μισούς (54%) ερωτηθέντες να εκφράζουν ενδιαφέρον να πάρουν μαζί τους παιδιά. Ένα άλλο τρίτο είναι ανοιχτό στο να φέρει μαζί του την ευρύτερη οικογένεια. Ο πιο συνηθισμένος σύντροφος ταξιδιού; Ένας σύντροφος καθώς το 66% προτιμά να κάνει διακοπές ως ζευγάρι.

Διαλογισμός

Οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι δεν μένουν έξω από τη “μόδα” ευεξίας. Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων τους θεωρούν επιρροή στον σχεδιασμό ταξιδιών ευεξίας. Στην πραγματικότητα, το 44% λέει ότι η κράτηση μέσω πρακτόρων τους βοηθά να αισθάνονται πιο ασφαλείς σχετικά με τις ταξιδιωτικές τους επιλογές – παρά την άνοδο των εφαρμογών ευεξίας και των ψηφιακών εργαλείων κράτησης.

Ο αυθορμητισμός εξακολουθεί να μετράει

Περίπου το 65% των ταξιδιωτών έχουν κάνει αυθόρμητες κρατήσεις για δραστηριότητες ευεξίας κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τα ξενοδοχεία και οι πράκτορες μπορούν να επωφεληθούν από τη διατήρηση ενός μενού ευέλικτων επιλογών από υπηρεσίες μασάζ έως καθοδηγούμενους διαλογισμούς.