Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τον τρόπο που αξιοποίησε ο Expedia Group την τεχνητή νοημοσύνη (AI), αποκαλύπτει μεταξύ άλλων μελέτη από το Ίδρυμα Διεθνούς Συνδέσμου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ Φιλοξενίας (HSMAI).

Η μελέτη, εξετάζει πώς η AI μεταμορφώνει τη διαχείριση ταλέντων σε ομάδες πωλήσεων, μάρκετινγκ και διαχείρισης εσόδων σε ξενοδοχεία.
Προσφέρει πρακτικές οδηγίες στους ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας σχετικά με την ενσωμάτωση της AI σε στρατηγικές επαγγελματικής ανάπτυξης, προσλήψεων και διατήρησης.

Στον Expedia Group εξετάστηκε ο τρόπος αξιοποίησης του Zoom Revenue Accelerator (ZRA). Πρόκειται για μια πλατφόρμα συνομιλιακής ευφυΐας, που ενσωματώνει τη μάθηση απευθείας στις ροές εργασίας πωλήσεων, μετατρέποντας την καθοδήγηση από υποκειμενική, βασισμένη σε δεδομένα διαδικασίας.

Τα αποτελέσματα περιελάμβαναν μειωμένο διοικητικό φόρτο εργασίας, σημαντική εξοικονόμηση χρόνου, ισχυρότερη ποιότητα καθοδήγησης και μετρήσιμα κέρδη στην αποτελεσματικότητα των πωλήσεων.

Πώς αξιοποίησε ο Expedia Group την τεχνητή νοημοσύνη

  • Εξοικονόμηση χρόνου: Η AI μείωσε την διοικητική εργασία μετά την κλήση κατά περισσότερο από δύο λεπτά ανά κλήση, απελευθερώνοντας το προσωπικό για στρατηγικές δραστηριότητες υψηλής αξίας.
  • Παραγωγικότητα διευθυντών: Το 84% των διευθυντών ανέφερε ότι εξοικονομεί τουλάχιστον μία ώρα την εβδομάδα, επιτρέποντας πιο στοχευμένη καθοδήγηση.
  • Ποιότητα καθοδήγησης: Το 83% παρατήρησε βελτιώσεις στην ικανότητα του να καθοδηγεί αποτελεσματικά τις ομάδες, με την ανατροφοδότηση να βασίζεται σε δεδομένα αντί για ανέκδοτα.
  • Εμπιστοσύνη και απόδοση πωλητών: Το 70% των μελών της ομάδας πωλήσεων βελτίωσε την αλληλεπίδραση με τους συνεργάτες και τα ποσοστά κλεισίματος, συνδέοντας άμεσα την ανάπτυξη μέσω τεχνητής νοημοσύνης με τα αποτελέσματα.
  • Αποτελεσματικότητα πωλήσεων: Τα ποσοστά επιτυχίας των παρουσιάσεων αυξήθηκαν 0,3%, καταδεικνύοντας μετρήσιμο αντίκτυπο στα έσοδα σε όλες τις ομάδες παγκοσμίως.

Όπως υπογραμμίζει ο Brian Hicks, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος σε HSMAI “η AI μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί φιλοξενίας προσελκύουν, αναπτύσσουν και διατηρούν ταλέντα.

Καθώς ο κλάδος αντιμετωπίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού, η ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης έχει γίνει μια ουσιαστική στρατηγική για τη διατήρηση της ανάπτυξης και της απόδοσης.”