
Η Θεσσαλονίκη απέκτησε νέο ξενοδοχειακό «ορόσημο», με το άνοιγμα του NYX Hotel Thessaloniki, το οποίο αποτελεί επένδυση ύψους 25 εκατ. ευρώ από τη Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean.
Ο Όμιλος, που από το 2017 έχει αναλάβει την ανάπτυξη της Fattal Hotels σε Ελλάδα και Κύπρο, αξιοποίησε κτίριο που για χρόνια παρέμενε ανενεργό στην αρχή της Τσιμισκή, δίνοντας νέα πνοή στο κέντρο της πόλης.
Η επιλογή τοποθεσίας δεν ήταν τυχαία. Λίγα μόλις βήματα από τα Λαδάδικα, η Θεσσαλονίκη αποτελεί στρατηγικό κόμβο με έντονο πολιτιστικό χαρακτήρα, ισχυρή πανεπιστημιακή κοινότητα και ρόλο πύλης προς τα Βαλκάνια.
Πρόκειται για την πρώτη πόλη της Βόρειας Ελλάδας όπου επενδύει η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, λειτουργώντας ως «άγκυρα» για την περιοχή και συνδυάζοντας εταιρική και leisure ζήτηση.
Οι παροχές του νέου ξενοδοχείου
Το NYX Hotel Thessaloniki διαθέτει 130 δωμάτια και σουίτες, πλήρως εξοπλισμένα με smart TVs, θύρες USB και υψηλής ταχύτητας Wi-Fi. Οι κοινόχρηστοι χώροι περιλαμβάνουν lounge bar και εστιατόριο με urban αισθητική, γυμναστήριο, business lounge, co-working υποδομές και αίθουσες συνεδρίων για επαγγελματικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.
Η υπογραφή της Tatiana Violari στο interior design, τα έργα του street artist Gera1 και οι δημιουργίες του Kenneth Cobonpue ενισχύουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ξενοδοχείου, που συνδυάζει φιλοξενία, τέχνη και σύγχρονο αστικό πολιτισμό.
Ο Διευθυντής του ξενοδοχείου, κ. Κωνσταντίνος Ιωαννίδης, δήλωσε:
«Το NYX Hotel Thessaloniki είναι ένας προορισμός από μόνος του, με urban design, άνεση και εμπειρίες που αποτυπώνονται. Η θερμή ανταπόκριση και οι κρατήσεις από την πρώτη στιγμή δείχνουν ότι η Θεσσαλονίκη ήταν έτοιμη για αυτού του είδους τη φιλοξενία».
Από την πλευρά του, ο CEO της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean, κ. Ρόνι Αλόνι, υπογράμμισε:
«Με το NYX Hotel Thessaloniki ενισχύουμε στρατηγικά την παρουσία μας στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο. Επενδύουμε σε πόλεις με ταυτότητα και μέλλον, δημιουργώντας χώρους που αναδεικνύουν τον πολιτισμό, ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα και στηρίζουν την επιχειρηματικότητα».
Η στρατηγική του Ομίλου
Η φιλοσοφία της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean στηρίζεται στην αυθεντική εμπειρία, το σύγχρονο design και τη βαθιά κατανόηση των αναγκών του σύγχρονου ταξιδιώτη.
Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει πέντε brands (Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και NYX Hotels), με περισσότερα από 300 ξενοδοχεία σε 21 χώρες. Στην Ελλάδα και την Κύπρο διαθέτει ήδη 11 ξενοδοχεία (4 στην Ελλάδα και 7 στην Κύπρο), με στόχο τα 15 έως το 2026.

























